porque convergimos e integramos com AMOR, VERDADE, RETIDÃO, PAZ E NÃO-VIOLÊNCIA

dedicamos este espaço a todos que estão na busca de agregar idéias sobre a condição humana no mundo contemporâneo, através de uma perspectiva holística, cujos saberes oriundos da filosofia, ciência e espiritualidade nunca são divergentes; pelo contrário exige-nos uma postura convergente àquilo que nos move ao conhecimento do homem e das coisas.
Acredito que quanto mais profundos estivermos em nossas buscas de respostas da consciência melhor será para alcançarmos níveis de entendimento de quem somos nós e qual o propósito que precisaremos dar as nossas consciências e energias objetivas e sutis para se cumprir o projeto de realização holística, feliz, transcendente, consciente e Amorosa.

"Trata-se do sentido da unidade das coisas: homem e natureza, consciência e matéria, interioridade e exterioridade, sujeito e objeto; em suma, a percepção de que tudo isso pode ser reconciliado. Na verdade, nunca aceitei sua separatividade, e minha vida - particular e profissional - foi dedicada a explorar sua unidade numa odisseia espiritual". Renée Weber

PORTANTO, CONVERGIR E INTEGRAR TUDO - TUDO MESMO! NAS TRÊS DIMENSÕES:ESPIRITUAL-SOCIAL-ECOLÓGICO

O cientista (psicólogo e reitor da Universidade Holística - UNIPAZ) PIERRE WEIL (1989) aponta os seguintes elementos para a falta de convergência e integração da consciência humana em geral: "A filosofia afastou-se da tradição, a ciência abandonou a filosofia; nesse movimento, a sabedoria dissociou-se do amor e a razão deixou a sabedoria, divorciando-se do coração que ela já não escuta. A ciência tornou-se tecnologia fria, sem nenhuma ética. É essa a mentalidade que rege nossas escolas e universidades"(p.35).

"Se um dia tiver que escolher entre o mundo e o amor...Lembre-se: se escolher o mundo ficará sem o amor, mas se escolher o amor, com ele conquistará o mundo" Albert Einstein

quarta-feira, 7 de agosto de 2013

ĈIUJ NI BEZONAS IS LOVE: MIA spiritaj spertoj KAJ SPECIALA neklarigeblan
(Numero 22 ... obs.: Mi devis tranĉi kelkajn fina paĝoj (kaj aliaj inédito meto kiu raportas ETIKO la Triopo-Estetika-TEKNIKO: ETIKO KAJ moralo en kunteksto de MAJUSKLAJN KAJ AMO - la eterna konflikto inter la PROCEDURO HOMAJ moralajn kaj etikajn diaj ordonoj PARTO IV (malgranda parto (entute ekzistas 470 paĝoj!) de mia tezo doctoral protektita en 1998 ĉe COPPE / UFRJ) ĉar ĉi loko ankaŭ havas limojn nombro de signoj ... ok. . kiuj volas la pli fruaj ĉapitroj desegnita rigardon sur mia paĝo EDUKADO POR LA TRIA jarmilo antaŭaj eldonoj mi afiŝis tie .... vidu ligilon https://www.facebook.com/EducacaoParaOTerceiroMilenio...Namastê ...... Ok?)
              
"Sinjoro, mi sciis You probes min ...""Ekkonu vin mem" - Sokrato (vidu ligilon ... encikliko litero "fido kaj motivo" de papo Johano Paŭlo II .."Vi bezonas estas amo" (Lennon / Macartney)"La homa problemo estas la sama problemo dia kiam oni povas respondi tiel ni povas renkonti unu la alian" Melgaço Bernardo da Silva

ENKONDUKO
Namaste al ĉiuj fratoj kaj fratinoj, mi ĵus afiŝis en facebook video kies titolo estas mirinda MI ESTAS (Pri Tom Shadyac) ... post vidi tiun video .. vidu la ligilon (http://www.oprah.com/own-super-soul-sunday/I-AM-Watch-the-Trailer-Video) sentis la bezonon por dividi kun vi mian spiritan spertoj neklarigebla pri la esenco de Dia Amo. Mi konfesas ke mi ne pretendas ke ĉiuj komprenos min, sed mi gardas en mia deziro por semi miaj trovoj neklarigebla ke ni havas kaj vivi pli bona mondo ol ĉi tiu. En 1988 mi estis benita de spirita-mistika sperto kun Dia Amo kaj de tiu sperto mi decidis skribi kaj eldoni en scienca, filozofia kaj spirita kaj ne haltis ĝis hodiaŭ malsana kaj premis kiel mi estas nun. Kredo je Dio donas al mi forton por daŭrigi skribi kaj eldoni miaj pensoj por cxio, kio ekzistas malantaŭ tiu vorto kiel parolata, sed iom sperta por homaro: la Dia Amo. Kaj kiel estis ĉi tiu fenomeno? Ĉio komencis kiam en malespero mi pregxis al Dio por malkaŝi al mi Sian veron pri nia homa vivo ĥaosa, perforta, akcelita kaj neuróticas. Ĉi abunde ploris sur liaj genuoj rigardante bildo de Jesuo, lia vizaĝo pentris blanke sur nigra veluro tuko kun la dornan kronon kaj sango gutadis sur la vizaĝo, unu posttagmezon, kiam mi vivis en kuirejeto en la Flamengo najbaraĵo sur la suda flanko de la Rivero januaro. Mi estis inĝeniero kaj estis ekde mia Masters ĉe COPPE / UFRJ. Tiam, unu posttagmezon kiam prelegis ĉe mia universitato por grupo de instruistoj kaj lernantoj sentis internan voĉon diri: "Cxu vi estas fiera." Mi respondis tuj: "kie parolo kaj kiu vi estas?". La voĉo ene de mi diris, "mi." Kaj mi demandis denove: "Mi estas kiu?". La ena voĉo tenis dirante, "mi." Kaj tiam el la universitato plorante kaj petante min, "Kiu mi estas". Kaj la voĉo daŭrigis respondante la saman frazon denove kaj denove. Mi pasigis kelkajn tagojn pridemandi min pri la naturo de la mistera internan voĉon. Ĝis unu tagon ŝi sentis min por iri al la bano mia kuirejeto kaj rigardu en la spegulo. Kaj antaŭ la spegulo al la Interno Voĉo diris, "Vi volas fari vian transformo maldormos aux dormas." Mi respondis: "Mi volas dormi." Kaj la ena voĉo diris, "Ne .. vi viglu ... kaj poste faros laboron en la universitato". Mi povis fari nenion alian ol "preĝu kaj spekti min mem ĉiu dua." Do, mi intuyeron por serĉi spiritan helpi amiko mia dekstra flanko, kie mi loĝis. Kaj sxi donis al mi gvidon dirante: "Bernardo, atentu ... en ĉiuj ni, du niveloj de ekzisto-konscio: la alta mem kaj suba mem ... eltrovi mem kiu estas kiu en vi mem." Mi legis iujn librojn de spirita ento konata kiel André Luiz psikografie de Chico Xavier. Kaj mi ekvidis tiujn librojn kaj verkis du frazoj kiuj mi kaptis mian atenton kaj ili estas "intuicio estas la bazo de spiriteco" kaj la aliaj "penso estas energio." Mi batitaj tiuj du frazoj sur papero sur mia breto contrachapado malplenan por ne forgesi ilin. Do mi komencis vojaĝon de esploro de tiuj tri bazaj principoj: "Ne estas en ni du nivelojn de ekzisto-konscio: la supra kaj malsupra", "intuicio estas la bazo de spiriteco", "pensis estas energio." Do, mi komencis fiksi miaj propraj pensoj, sentoj kaj deziroj. Mi komencis el la supozo, ke la naturo (konscio) estis malalta ofteco (vibrado) malalta (negativa) kaj aliaj naturo (konscio) super (pozitiva) estis frekvenco (vibrado) alta. Kaj kun multa forto de volo feroca rigardis miajn du niveloj de konscio kiu disigas la supra kaj suba ene mem. Mia amiko Anna kiu gvidis min sur du niveloj de konscio unu tago invitis min renkonti spirita-mistika loko konata kiel PONTO AL LIBERECO (Vidu Link ... http://www.ponteparaaliberdade.com.br/ .. . ĝis hodiaŭ ekzistas!). Kaj tie estas spirita aŭ spirita centro, sed en la ĉambro aŭ en komuna domo de persono kiu diras KANALO tre evoluis spiritaj majstroj kiuj intuyeron KANALO tiel ĉiuj sciis la Vero de supera spiriteco. La unua fojo mi iris mi miris pri tio, kion mi havas kaj mi komencis senti kiam la virino (KANALO) parolis pri la dia hierarkioj kaj ili volis nin fari por nova erao de spirita evoluo. Multe da junaj kaj belaj virino elsendis energio kiu vibris en mi tiel forte mi pensis ŝi estis en ekstazo. Kaj tiam la duan fojon mi sentis ankaŭ tre stranga varma energio en mia korpo. Do mi aĉetis baza libro PONTO AL LIBERECO: THERE LUMO. Kaj portis al domo tiu kaj aliaj libroj kiujn mi aĉetis rajton tie. Sed malfrua nokto mi desenvuelta la pakon kaj malfermis la libron kaj THERE LUMO komencis legado kaj kio okazis ekster la ordinara? Mi ne povis ĉesi legi la libron kaj iris tra la nokto tiel. En momento, mi sentis ke estis malfrue kaj bezonas dormi, sed samtempe mi sentis mi estis plena de energio stranga sed bongusta kaj forta, ne lasu min ripozi por dormo. Kaj tio estas kiam mi memoris demandi mia intuicio pri kiel atingi dormi. Mia interna voĉo diras al mi: "Iru al paĝo ĉe la fino de la libro kaj legis preĝon." Kaj do mi iris kaj ricevis (la preĝo estis ĉefanĝelo .. mi ne povas memori lian nomon). Kaj mi demetas kaj "viŝita" (dormi) tuj. Antaŭ ol mi ekdormis mi demandis, kiam mi vekiĝis en la mateno mi estis kun la sama mistera energio dum la legado de la libro. Kaj tiel estis, kiam mi vekiĝis kun la sama energio estis varmega. Mi iris al la Flamengo Park (proksime de mia apartamento) kaj mi komencis marŝi kaj praktiki la instruojn kaj spirita disciplino de PONTO AL LIBERECO. La disciplino estis alpreĝi viola flamo (aŭ nomi la spirita majstro de tiu flamo - Saint Germain). Ĉi tiu spirita-mistika lernejo instruas, ke ĉiu homo vibras en certa koloro (la sep koloroj de la ĉielarko). Mi poste malkovris ke mia koloro estis Blue Master El Morya - an Suprenirita Majstro PONTO AL LIBERECO. Psikaj psikaj vidis lin malantaŭ mi plurfoje! Revenante al la temo ankaŭ komencis praktiki la disciplino de viola flamo turni negativan en pozitiva vibroj. Kaj ĉu do kun persisteco mi komencis eniri staton de konscio de la internan trankvilon kaj spiritan ekvilibron. En mia spirita disciplino uzis la mantras (sanktaj ripetoj) PONTO AL LIBERECO ekzemple, "Mi estas Dio" aŭ "Mi estas la potencaj antaux Dio en ago" aŭ "La Volo de Dio estas bona, la Dia Volo estas Paco, Dio Cxu estas Feliĉo, La Volo de Dio estas Bono ". Ĉi tiuj teknikoj ĉiuj mi alternis, sed ne lasu mian neokupita menso pensante kaj oscilante inter la estinteco kaj la estonteco. Mi ne povis iuokaze perdos fidon kaj kompreneble daŭrigi mian spiritan purigo - por semajnoj en fino sen halti! Kaj kio okazis en iu momento mi konstatis, ke mi devis doni la domajno ordo kaj resti en ekvilibro iam ajn. En la malfrua posttagmezo mia intuicio diris al mi, ke mi estis atinginta la povon por ordigi ajna pozitiva energio por mi. Do ĉiu ordono donita mi spertas la energio aplikita, ekzemple se mi demandis Paco, Interna paco elmontrigxis, se mi demandis Joy Mi estis feliĉa kaj tiel plu. Do mi observis mian disciplino kaj mi rimarkis ke mi estis la respondeca por mia destino kaj mia interna feliĉo. Sur tiu mia nivelo de konscio ne plu racia, atingis la progresinta stato de intuicio. Kaj mi estis plene sorbita en ĉi disciplinon al la punkto, ke mi estis pli ol monato for de UFRJ. Nun mi ricevos la plej fantazia tempo de mia spirita-mistika sperto. Ĝi estis la posttagmezo de aŭgusto kaj mi faris mian spiritan disciplino en stato de transcendaj konscio - neklarigita, te, sento de leĝereco interne, paco kaj sereneco ... ĝis la telefono sonoris kaj mi respondis tuj. Trans la telefona linio (en tiu tempo ne ekzistis ĉelo) Gláucia estis mia amiko kiu iris ankaŭ majstrecon studento en mia klaso. Gláucia demandis min, "Bernardo, cxi tie cxiuj estas koncernita pri via foresto, mia amiko diras al mi, kio estas erara cxe vi?". Mi diris: "Ĉu vi havas tempon por aŭskulti min." Kaj ŝi respondis: "Mi rigardas". Tiam mi komencis rakonti al mia rakonto de spirita disciplino kun dolĉa voĉo kaj serena, kun absoluta kvieteco. Je iu momento en la historio (bonita!) mi eĉ movis min kaj mi volis plori. Mi provis reteni larmojn, kaj subite mi aŭdas mia intuicio parolas laŭte en mia konscio: "Bernardo, liberigas la emocio". Kaj poste mi ekploris kaj larmante, kaj rakontis al mia amiko, ke mi bezonis halti parolas al mi mem. Tiumomente, mi sentis la plej mirinda fenomeno ke ordinara mortipovulo homo povas sperti en la tero! En la centro de mia brusto io ĝiris al rapido kaj tre alta frekvenco kiu lasis min en emocia stato neklarigebla Estis la Amo! Kaj kiam mi metis la telefono en la vertikala bazo sentis multan energion varma maldika tuŝu mian dekstran brakon. En tiu momento, ne komprenante, kio okazas mi turnis al mia intuicio kaj demandis, "kie faras ĉi energio?". Intuicio diris al mi: "Rigardu la centro de via maldekstra mano." Kaj tiam mi rimarkis ke tiu mirinda energio venas de la centro de mia maldekstra mano. Tiam mia intuicio gvidis min sidi kalkanoj kaj levi vian dekstran manon nefermitaj super la ĉielon. Kaj poste mi malkovris ke tiu energio ankaŭ venis de la kosmo kaj en la pinto de mia dekstra mano fingroj kaj kuris vojon al la centro de mia brusto pli pliigante la rapidon kaj ofteco de la energio venas el ĝi. Mi estis ege ĝojigis tiu fenomeno, kaj trovis, ke la energio estis ĉe diversaj punktoj en mia apartamento. La sekvan tagon, mi estis ankoraŭ nekutima en tiu transcenda stato kaj eklaboris kiel institucio espiritista mezaj (IEVE), kiu estis en Ipanema (noblaj kaj riĉa kvartalo de Rio de Janeiro). Tiu tago estis ĵaŭdo io eksterordinara okazis: miraklo kuracas, kiu estis anoncita la sekva semajno. Nia inĝeniero kaj posedanto de la espiritista centro diris: "Mi volas komuniki kaj gratuli vin ĉiujn, ĉar ne estis miraklo tie ĵaŭde lasta, mi ne scias kiu el vi estis respondeca ĉi miraklo kuracas". Tiu teksto ne estas kompleta ... Mi provis fari sintezon ne pneŭo miaj legantoj ... alifoje neklarigebla fabelo aliaj detaloj kiuj ne estis metita en ĉi tiu teksto.
Petskribo MIA DIO EN 1988: LA SCIENCO DE SI MEM KAJ LA Verbo DivinoEn 1988 kiam mi genuiĝis (ploras sen kontrolo) antaŭ bildo de Jesuo Kristo en tiu momento mi estis plena malcerteco, multe da suferado, sed ankaŭ paradoksa kiel ĝi similas estis plena kompato por mi kaj por la homaro. Mi faris la sekvan peton fervore, per mia tuta animo suferis: "Patro, montru al mi la vojon, montru al mi la veron. Mi ne volas povon ". La sekvan tagon mi ripetis la sama preĝo de la sama maniero ploreganta kaj suferado animon per kompato. Kaj kio okazis al eksterordinaraj? De tiu tago ĉiu nokto (dum pli ol semajno!) En sonĝo mi vidis virinon, vestita kiel fiancxinon, kiu alparolis min dirante: "Se vi volas trovi la Veron marry me, mi atendas longa tempo." Tiutempe mi havis psikologo (lia nomo estis Etienne - lia oficejo estis en la centro de Rio de Janeiro en strato paralela al la Avenuo Presidente Vargas - situo de altaj konstruaĵoj komercaj bankoj, la Centra Banko, aliaj servoj ktp.) Tio krom psikologo estis ankaŭ spirita. Do, Etienne provis deĉifri miaj sonĝoj de fiancxino. Do, mi sciigis al Etienne sonĝoj kaj demandis: "Etienne, kiu estas tiu fianĉino?". Etienne malfermis mildan rideton, lia vizaĝo estis serena kaj okuloj montris emocio, kaj li diris: "Bernard, tiu fianĉino ne estas homaj, ne serĉas ĝin en nia mondo konkreta kaj objektiva, estas ene vi komprenis ... ? ". Mi iris al mia apartamento en la najbaraĵo de Flamengo demandis min kiel trovi la fianĉino en mi. Mi ne sciis racie kio estas tiu fenomeno signifis. Do mi estis konfuzita dum kelkaj tagoj. Mia kapo estis impresita kun tiuj vizioj, mi pensadis pri tio: la fianĉino de la mistera sonĝojn! Do, mi decidis aĉeti ian spiritan libroj, la tre ento konata kiel Andreo Ludoviko, Chico Xavier de psychographic. Kaj en legi tiujn librojn mi malkovris la "postsignoj" kiu helpus min trovi la misteran fianĉino en mia interno. La du ŝlosilaj frazoj de André Luiz estas: "Intuicio estas la bazo de spiriteco" kaj "penso estas energio." Kaj kun tiuj du "temoj" Mi komencis fari abstraktaĵo kaj fantazia imagon. Estas grave noti, ke mi faris la kurson elektristo instalilo kiam li estis 17 en Senai. Kaj li laboris kiel elektristo en diversaj fabrikoj en Rio de Janeiro. Kaj krome, mi ankaux faris mia studento grado en Elektra Inĝenierio Elektronika modo. Ĉi tiu trejnado en la kampo de la elektro kaj elektroniko helpis min multe en mia esploro interne - nenio okazas hazarde! Do mia legado akademia kampo elektra / elektronika permesis al mi malobservi la fenomeno de la energio. Kaj mia propra rekta sperto kun elektro kiel elektristo donis al mi kondiĉo de akcepti neniun intelekta rezisto (racia) la fenomeno de penso kiel energio - ne nur kiel koncepto aŭ ideo simple. Kion faris eksterordinaran? Mi komencis imagi, ke miaj pensoj sekvis la samajn leĝojn de fiziko en la kampo de elektro kaj elektromagnetismo. En aliaj vortoj, se la elektro kaj elektroniko kuradis relajsoj, bobenoj, transformilo, motoroj, radioaparatoj, televidiloj, ĉambroj, radio-stacioj, riceviloj, telefonoj, komputiloj, microprocesadores, kondensatoroj, transistoroj, rektifilojn, osciloj, fine mondo de mirinda teknologiojn ... tiel pripensis tion povus havi eksterordinaran povon de la teknologioj kiuj mi sciis - mi ne havis dubon! Yikes! Kaj se tio estas vera, mi pensis, mi povas modulan, transformas kaptas, vidu, sendi, ricevi, manipuli, movi, amasigi, procezo, magnetize, influante ĉion ĉirkaŭ mi kaj en mi. Kaj kiel trovi, ĉu tio estas vera? Kaj se la kialo estas formo aŭ mastro de energio? Kaj intuicio povus esti alia energio mastron je nivelo pli alta frekvenco ... imagitaj ... espectacular! Mi diris al mi: "Mi devas provi ĉi hipotezo de penso-energio kaj forĵeti komuna ideo kiu pensis estas ideo aŭ koncepto." Sed kiel provi la penso-energio se la kialo estas energio kaj intuicio estas alia nivelo de frekvenco? Mi estis mirigita per tiu hipotezo, sufiĉis nur por testi (provi, estas grave noti, ke moderna scienco antaŭis nur kiam vere komprenis ke li devus formuli hipotezojn, testo kaj konfirmi tiel kreante kio sciencistoj rekonas kiel valida teorio (ĝis refutado (superis) de nova teorio kaj nova sperto!.) Sed mia demando estis malkovri la fenomeno de penso-energio, energio-energio-senso kaj deziro. havis "ideo" brila: mi disciplino mem kaj modular frekvenco (tipo radio AM (amplekso modulado) kaj FM (ofteco modulado))! Kaj baldaŭ ĉesis uzi kaj kredi ke miaj pensoj estis nur konceptoj, ideoj kaj intelekta rezonado. tiam mi fariĝis sciencisto mem , te mi estis la observanto (sciencisto) kaj miaj pensoj, sentoj kaj deziroj estis miaj celoj de studo kaj sperto. Sed kiel deteni la logika kaj intelektulo kiu ne haltus parolante sur mia konscienco? Tiu problemo ne povis esti responditaj de kialo, pro kialo kiel homa fenomeno estis la celo de mia studo. Kiu estis respondo al tiu demando: kio estas la energio-rilatumo? nur mi trovis la taŭga ilo por testi la fenomenoj de penso-energio-senso- deziro, kiam por "hazardo" (signifo, jen, kio estas stranga, neatendita aŭ surprizo) komencis uzi la teknikojn de spirita institucio mistika-esotérica PONTO AL LIBERECO. THERE mi lernis en la libro LUMO disciplino aŭ ekzerco de mantras (tre komuna disciplino de la yogis en Barato!), ekzemple: "Mi estas Dio", "Mi estas la potencaj antaux Dio en Ago", "La Volo de Dio estas bona; la volo de Dio estas paco, La La volo de Dio estas Feliĉo, La Volo de Dio estas pureco, Dio Cxu estas la Pesilo; Dia Volo estas Bono. "mi konstatis tuj ke tiu ekzerco disciplino aŭ interrompita (ekde mi seninterrompe! ) la daŭra procezo de logika rezonado kaj intelektulo. Tio estis mia unua malkovro. Dua malkovro estis kiel modulan kaj transformi mian impulsoj, deziroj kaj sentoj de malalta frekvenco al pli alta nivelo de alta frekvenco. Kaj tiu dua demando estis ankaŭ malkovrita de "hazardo" (mi ne intencis fari ĉi tiu ordo), kiam mi kredis forte, ke la uzo aŭ viewing de la viola flamo (la Suprenirita Majstro Saint Germain) atingis igi mia negativa energio en pozitiva (ekde mi faras ekzercon aŭ disciplino seninterrompa!). Do mi alternis disciplinoj ĉiu tago - ĉiun duan! La tria demando estis kiel rigardi mian aŭtomatan impulsojn: pensi, senti kaj volas, la respondo al tiu demando estis ankaŭ "hazardo" (mi ne legis ion pri ĝi.) La sola disciplino kiu mi malkovris per "akcidento" antaŭ 1988 estis fermi miajn okulojn kaj enfokusigi atenton sur la mallumon de mia konscio (mi tion faris, kiam mi havis 18 jarojn, kaj en tiu tempo mi rimarkis ke Mi povis malstreĉiĝi se mi restis duonhoron faras ĉi ekzerco, ankaŭ malkovrita de "akcidento".) Estas bone rimarku ke pluraj kaj pluraj gravaj sciencaj malkovroj estis faritaj de "hazardo" kiam la sciencisto estis distrata, revas aŭ vidis nekutiman fenomeno, sen esti proponita ajna cirkonstancoj. Mallonge, mi komencis fari ekzercon en kontemplado nekonscie poste - multe poste - estas, ke mi trovis ĝin. La akto de rigardi aŭ sin observi senĉese ebligas al ni la kapablon por malproksimigi nin de nia mem- egoo. Kaj en la procezo ni levis al la supera nivelo de la Mem (termino uzita en psikologio aŭ psikanalizo) aŭ intuicio. Homaj kialo estas kaptitoj de la kvin komunaj sensoj. Kaj kial ĉiuj grandaj sciencistoj (kiel Einstein, kiu malkovris la menso racia movas kaj transiras la limon kaj alvenas intuicio ... kaj ĉiuj grandaj malkovroj estis faritaj de intuicio.) kaj Albert Einstein skribis leteron al filozofo auxdis la vortojn "Malnova" (mi metis tiun citaĵo en mia disertacio aŭ en mia tezo doctoral ... por certa) aŭ "Inteligenteco en Naturo" (provis eviti uzi la terminon "Dio" ne esti konfuzita kun religiaj.) Li (Einstein) diris: "Mi pensas 99 fojojn kaj nenio malkovri. Diving en profunda silento. Jen la Vero estas sciigita al mi. "Li uzis la esprimon malkaŝis, kial? Ĉar la revelacio estas spirita fenomeno kiu okazas en la naturo pro tio ke ajna disciplino mem por aŭskulti ĝin. disciplino estas la bazo de ĉiuj trovoj ambaŭ en la scienca kaj spirita. disciplino disvolvas nur per fido en la ekzerco aŭ sperto, ke homoj volas malkovri, disvolvi aŭ malkaŝi. Kaj fido ĉi tie ne estas simple religia kredo aŭ scienca. 's transcenda fenomeno ene la multidimensionality (sciencistoj (la moderna fiziko) eltrovis ke nia ekzisto estas formita de pluraj paralelaj mondoj ... almenaŭ 12 mondoj! ... havas video en Interreto BBC montras ĉi malkovro) homaj. Vero kio Einstein mem raportita estas nenio pli ol dia intuicio. Kaj Einstein estis konscia de tio, ke li diris: "Mi studas la fido." Vera fido estas la Dia vojo al dian veron ene la homa estulo. En aliaj vortoj, la problemo de homa ekzisto estas la sama problemo pri la ekzisto de Dio, tiel ke kiam ni atingos la respondon al unu el ĉi tiuj du problemoj povas renkonti unu la alian. Kreinto kaj la infanino estas tre proksima, pli proksima ol la elektrono rondiras ĉirkaŭ la atoma kerno. En ĉi tiu kunteksto, la Dia Vero estas neesprimebla. Kaj ĉiufoje homoj provos rakonti la veron ĝi transformas la energion en energio intuicia racia. Sekve, eĉ se ĉiu estas lia "vera" racia. Kaj ĉiu havas la saman Dian Veron. Fantastic trovi tion en 1988! Persono en stato ĉiam estos miskomprenata intuicia por ĉiuj tiuj, kiuj estas en la racia uzo de energio-konscia! Ĉi tio implicas ke ĉiufoje ni volas pravi en diskuto kun la alia senkonscie kreis konflikton kaj generi krizo kiu povas tuŝi la spirita vivo de la du. spirita vivo estas tiel gravaj, ke se ni scius la konsekvencoj neniam juĝus la lignereton el alia aŭ ilia handikapo aŭ ilia nescio. Do Budho diris: "Ne estas konflikto inter bono kaj malbono, sed inter malklereco kaj saĝeco." En ĉi tiu senco, la spirita evoluo (kaj ne simple materialo-teknologia) estas esenca por ajna homa socio. Kio volas, tiam la Kreinto? mi konstatis, ke Li deziras ke ni estu felicxaj, havu pacon, kompato, amo, frateco, solidareco, empatio, sincereco, frateco, kunlaboron (ne konkurenco) ktp. Mallonge, ni estas Viaj Dosiero Simileco kaj tie sur la Tero. do la frazo mirinda spirito, "sen karitato estas nenia savo" (kaj mi ne konsideras min spirito, sed spirita - estas malsamaj.) Ni devas respekti ĉiu homo kaj esti solidaraj, amante kaj bonkora. Sadhana kaj lia intenseco tuj generos aŭ produkti grado de spiriteco en ĉiu. Preĝo ĝi helpas multe, sed ĝi sole ne produktas tujan efikon de transcenda. dependas de la intuicia salton "preĝu kaj rigardi la mem "kaj la fondo" scias vin mem "(legu la encikliko de Papo Johano Paŭlo II:" Fido kaj Kialo "-" Fides et Ratio "). kaj se ni scias mem profunde, ni vidu kun absoluta certeco: Dio parolanta (profunda interna silento). konfesi ke preskaŭ "abruptis" dum tiu procezo de kono. Kelkaj homoj pensis, ke mi estis freneza, inkluzive de du instruistoj en COPPE / UFRJ. Kunveno okazis inter la 3 instruistoj (Ronaldo, kaj Roberto Mikaelo ) por diskuti kion fari kun mi. Ronaldo (mia konsilanto en la momento) diris (kiel raportita de Mikaelo): "Li estas freneza!." Mikaelo diris: "estas la vojo al la frenezo." Kaj Roberto (li faris kurson en teologion en PUC-RJ) diris: "Lasu min paroli kun li unue scii kio vere okazis." Post privata konversacio Roberto diris al mi: "Vi ne estas freneza. Vi diris simileco al la fabeloj de sanktuloj, vi verŝajne atingis la nivelon de la konscio de ili. Mi ne devas legi multe pli spertas la rakontojn de la sanktuloj. Vi volas min esti via nova konsilanto?. "mi respondis," Jes. amus ". E ĝi estas farita!
ARE THERE AJN TEKNIKA AŬ SPIRITA disciplino por malkovri NIA VERA SANKTA Usono?
Ekzistas diversaj teknikoj kaj spiritaj disciplinoj, ke iam faris kun ĉiutaga persisteco faras realigi la dia naturo de nia vera Mem. Dum la homa historio pluraj personoj (profesoroj de la homaro) trovis sian propran vojon al ĉi spirita penado. Kion mi priskribas ĉi tie estas la vojo mi faris kaj faras hodiaŭ. En komenco ni devas supozi, ke la realo oni vidas sur la ekstero de la objektiva mondo ne estas precize kiel ni pensas ĝi estas. Alivorte, kion ni vidas estas unu guto en la oceano de la nekonata mondo. Tio signifas, ke en la realo estas kaŝita ĉar niaj kvin sensoj kaj motivo objektive analizaj montras porcion de la tuta realo. Do por pligrandigi konscion kaj por kontroli kio kuŝas preter aperoj de ĉi tiuj faktoj kaj konkretaj fenomenoj kaj subjektiva, ni devus komenci SERĈO (aŭ esploro) en ni mem. Kion signifas "serĉi en ni mem"? Ĝi estas la vojo de kono, mem-konscio aŭ mem-konscio, autosuperação, mem-transformo. "La vojo estas mallarĝa kaj malgranda pordo" - diras jene religia. Maloftaj estas tiuj, kiuj malkovras vian veran Mem. Plej ne konsentis aŭ ne atingis la konscio de la konscio. Ĝi estas laboriga tasko kiu implacable devas kuri en la ekzerco de percepti la mondon kaj vi mem. Ĝenerale ni tiel fremdigitajn, kaj distris ke ni rimarkas paralela realo nia ene ni mem. Pluraj filozofoj, sanktuloj, mistikuloj, sciencistoj kaj filozofoj lasis "postsignoj" de la vojoj, ke ili mem faris. Kial ĉi vojo estas tiel malfacila? Ĉar ni ne scias formuli la korekta ekzisteca problemo por nia vivo. Scientist Einstein iris al diri la formulaĵo de scienca problemo estis io tiel grava, ke ĝuste farita faris esploron jam esti duonvoje tie. Ni kutimis ricevi milionojn da mesaĝoj de la ekstera sen filtrilo kiu ebligas al ni distingi kio estas vera kaj malvera. Tial niaj mensoj estas plena de falsaj veroj. Kaj kion la menso povas enskribi estas eta parto de la tuto, kiu estas ĉie ĉirkaŭ ni, en la impregnación. Kaj se vi realigi la intencojn, kiujn ĉeno kune unu post alia trovos ke la menso racia analizaj al la objektiva mondo estas en konstanta "babilado", te mensan konfuzon inter du polusoj: hieraŭ (pasinteco) kaj morgaŭ (estonteco). Malofte troviĝas en la stato de konscio de la tie kaj nun (aktuala). Estis edukitaj subtile desegnis uzi la menso por la estonteco dum senĉese rememorante la pasintecon. Ni ne levis por kontroli la menso kaj kaŭzi ĝin resti en tiu intense vivon (tie kaj nun). Disciplino de reedukado de la menso nomiĝas meditado kaj / aŭ deconditioning. La menso estas tre potenca - kion ni pensas kaj sentas ni plenumi "bona" ​​(konstrua) aŭ "malbona" ​​(detrua) en la "estonteco" estas la rezulto de niaj propraj preferoj. Esas kulpa! Ni ĉiuj partoprenas ekde ni naskiĝis, kaj do ni daŭrigos la ekzerco de percepto, ke niaj prapatroj instruis nin. Sed ĉar estante eniras enen ekzisteca krizo aŭ identeco ĝin al vi ĉar vi rimarkos ke estas necesa por respondo al ilia ekzisteco problemojn. Niaj lernejoj kaj universitatoj, kun maloftaj esceptoj, neniam instruos la teknikojn de mem transcendi la ekzisteco nivelo de la racio kaj vivi fakte gvidita de dia intuicio. Tiuj malmultaj reliefigas cxar la flama forto de volo, sentiveco sutilizada kaj rafinita inteligenteco-intuicia (ekz.: Budho, Jesuo, Gandhi, Sathya Sai Baba, Chico Xavier, Sokrato, Einstein ktp) Ĉar ĝi diferencis de plej metitaj en " ilia "propra kredojn pri la mondo, la vivo kaj la homa ekzistado. Do, kiel eliri el tiu kondiĉado procezo de la menso, sento kaj deziro? La orienta mastroj, sanktuloj kaj multaj sciencistoj kaj filozofoj provis instrui al ni. Kion mi lernis estas ke la individuo bezonas iujn kvalitojn aŭ faktoroj por surpaŝis la nobla vojo de kono. Kaj ili estas:a) forto de volo centris en autosuperação;b) sutilizada sentiveco al la procezo de kompreno inter psikologiaj trajtoj pakoj (negativa) kaj fortaj (pozitiva);c) Kredo aŭ kredon en la profunda interna voĉo silenta (ne konfuzenda kun simpla kredo);d) persisteco en la procezo aŭ spirita disciplino (se eble ĉiu dua!);e) evoluinta inteligenteco (intuicia) por disvolvi novajn demandojn kaj sercxos la respondojn al la hipotezo;f) neniam dubas ke ni estas homoj de diversaj dimensioj kaj niveloj de konscio abstrakta;g) pagi plenan atenton sur vin mem sen juĝi aŭ kulpigi la pensoj kaj sentoj malbone desegnita;h) fidi la soleca vojo vi faras kun vi mem;i) proksimigas homoj spertis (preferinde tre sperta spiritaj majstroj - tre zorgema en elekti!) kiu estas ankaŭ nekutima en tiu serĉado (la maso estas distrita de aliaj eventoj: futbalo, televido, la politikaj partioj (estante politika kaj esti partiano politika sociaj fenomenoj estas malsamaj ... ekz: Tibeta monaĥoj estas politika, sed ne partianon ... ĉar ili faras sociaj movadoj kontraŭ aŭtokrata Ĉina komunisma reĝimo kiu interfiere kun la spirita kaj materia vivo de ili - kiuj elektas nuntempe la spirita ĉefo Tibeta estas la ĉina registaro, te la povo de la monaĥoj foriris por elekti kiu devus esti la spirita ĉefo kaj liaj ŝtato);j) esti tolerema kaj pardonema mem kaj liaj kamaradoj;k) legis bonan spiritaj libroj (ekz.: Jesuo Kristo, Sathya Sai Baba, Chico Xavier, Alan Kardec, Yogananda, Krisnamurti Budho PONTO AL LIBERECO, ktp.) de grandaj spiritaj majstroj (preferinde la originalo);l) tre atenti ne perdiĝi en spirita disciplino - ĉar sen akompananta spirita individuo povas "Freak Out" (La elekto sekvi tiun padon estas la respondeco de ĉiu - granda zorgo estas ĉar ĉiu spirita vojo havas lian riskon !).
Kiam vi eniros tiun vojon determinas konservi ĝin neŝanĝiĝema, eĉ en malsano, kuraĝa kaj determinis ĉar estas iu kiu estas reale atingita profitigos al ni por ĉiam kaj plibonigi la karakteron de la mondo. Memorante ĉiam rememoros liaj kompanoj helpi ilin kiel eble plej multe por malpezigi suferon kaj pliigi sian pacon. Feliĉo ne estas donita al iu, estas gajnis per laboremo kaj kontinua. Kaj se vi faros trovi tiun vojon definitive atendas vin: LI - DIO!La Triopo ETIKO-Estetika-TEKNIKO"Ja, kio karakterizas homo, kio diferencas vin de aliaj vivantaj estaĵoj, estas ilia kapablo aspiri iri preter ilia aktuala realo, por atingi alian realaĵo desegnita, faris kun inteligenteco kaj koro. Viro, en tiu senco, estas konceptadisto. Designer de via propra vivo. Parenteze, la viro komencas velkos kaj mortos kiam eĉ pli dezajnoj kaj ne nur kontentigi la bezonojn Atem ... "(Anonima, JM Studo Kajero)ETIKO KAJ moralo en kunteksto de MAJUSKLAJN KAJ AMO PARTO IVEstas multa paroli en la ekzemplo de la majstro Jesuo Kristo. Sed individua praktiko socia (ekz. reciproka) estas ĉiam la sama: "Argue kaj Negocadu." Negocis amikecojn. Negocis politika oficejo. Ni negoci la plezuro de la sekso. Negocis scio. Intertrakti vivo. Trakti morto. Intertrakti sano. Negocis karitato. Ni negoci ĉio ne devas esti negocis. Ni intertrakti ĉar ni kialo tro. Kaj nur intertrakti ĉar ni kialo tro. Ĉi tio estas ĉar komerco estas la produkto de rezonado sen limoj. Ni ne povas praktiki la sanktaj principoj de rezonado senlima. Estas nekongruaj ekzisteca momentoj: la sankta principo kaj rezonado sen paŭzo. Se ni kialo senĉese fatale komerci. Se ni praktikas la etikaj principoj malfalse sankta igas neeble negoci kaj rezoni sekve. Do trakti valoroj heroeco en filmoj. Kaj ĉar ĝi estas akto de komerco estas ĉiam malvera valoroj. La barata majstro Krisnamurti deklaris ke "propagando estas falsa." Oswald de Andrade diris kun propriety kaj saĝo: "la negoco estas la nego de senlaboreco."Ni povas imagi Jesua preĝante kaj observante "produktado aktiveco de mono? Aŭ produktado de "patrino-filino" (la komercaĵoj)? Senlaboreco estas la spaco kiu malfermas al spirita praktiko: "viglu kaj preĝu." Neniu senlaboreco ne estas loko por ĉiu reala kaj vera spirita praktiko ("viglu kaj preĝu"). Iu povas "fajfi kaj manĝi kano dum"? Ne, tute ne. Necesas elekti kaj decidi. Se ni volas pacon kaj fratecon inter ĉiuj tiam la vojo estas (sendube): "viglu kaj preĝu." Se vi deziras monon kaj militon tiam la vojo estas (sendube): "Argue kaj Negocadu." Ne estas meza vojo kunakordigi la sankta kaj profana, te, ne estas intertraktado. Kio povas ekzisti estas ago de integriĝo aŭ unueco. Alivorte, ni ne volas intertrakti kun Dio. Dio ne estas negoceblaj. Kun Dio ĉio estas farita kaj devus esti farita en Graco (kaj saĝe!).Nuntempa Moderna homo vivas mergita en oceano de ekonomia moralaj valoroj. Li vivas en psikologia procezo de konstruado mondkoncepton. Li spiras kaj produktas ekonomiajn valorojn. Mallonge, lia vidado havas bazon de la ekonomia sentiveco. Ĉio ĉirkaŭ tiu viro estas ekonomia en la naturo. Via aero blovas per venteto ekonomia technicist naturo de liaj inventoj. Ĝi estas ekonomia en pensado, sentante, agante kaj kreante in Viaj sentoj estas ekonomiaj impulsoj. Liaj agoj estas ekonomiaj decidoj. Kaj lia kreaĵo estas ekonomie planita.Tiusence, iliaj rilatoj kun la medio estas rilato de ekonomia ekspluatado. La mineralo, la legomo kaj la besto farigxis via propra similaj faktoroj en la procezo de ekonomia produktado. La scienco kiu faras ekonomiaj. Al religio kiu faras estas ekonomia. La filozofio kiu faras ekonomiaj. La serĉo por respondojn al siaj origino kaj ilia destino havas ekonomian bazon. Kaj sekve ĝia efektivigo estas ekonomia. Tiu viro planto ekonomio ĉe tero psikologiaj kaj ekonomia rikoltas profitoj. Por ke la rezultoj estas ĉiam taksis ekonomie. Ĉio li produktas havas ekonomian celon. La ekonomio fariĝis kulto kaj kulturo: estinteco kaj estonteco ekonomiaj varoj. Tiusence, Dio, ke homo estas la ekonomia potenco kiu povas transformi ĉio, krei kaj redonos.La homo economicus kiam li parolas pri Dio, parolas pri sia ideo de Dio. Nu, estante la Dio-konsciencon naturo de la principoj, kiujn nur povas sperti, IT neniam vere rekonitaj de tiu viro. La homo economicus, estas kontentaj pri la ideo de Dio ĉar en praktiko servas alia dio virtuala: la ekonomio. Por kompreni "la hipioj devas kompreni la socion ili malestimis kaj kontraŭ kiun lia protesto estas direktita. Por la plimulto de usonanoj, la tiel nomata Usona vivmaniero estas ilia vera religio. Via dio estas mono, lia liturgio, la maksimumigo de profitoj. La usona flago iĝis la simbolo de tiu vivo kaj estas servata de religia fervoro ... "(Capra, 1990, p.169).La profesio kiu realigas ĉi tiu viro estas penado direktita al ekonomia bona: la salajro. Dum "profesio", ĉi tiu aktiveco - kiel la nomo diras! - Ĉu penado nome de la divido de interesoj. Kiu gajnas pli "por-fisioj" pli bona. Ĉi tiu "avantaĝo-fessional" kondukas ĉiufoje labordivido kaj ekonomiajn valorojn. La moderna individua intencas per "profesio" reala socia divido kaj dissendo (egaleca) laboro kaj ekonomiajn valorojn, sed ĉi tiu estas granda utopio. Neniam atingas perfekta divido kaj distribuita egale al ĉiuj. Formita en ĉi tiu maniero diversaj ekonomiaj klasoj kaj sekve malsamaj branĉoj, kun malsamaj niveloj de reprezentoj kaj sekve malegala.Kio povas vidi sen la fantazio de intelekta pensado, estas ke la fortoj kiuj regas la ekonomia mondo ĉiam agi en la divido de interesoj kaj neniam en integri ilin. Kiam integriĝo estas ne de la monda ekonomio, sed la homa mondo - vere kaj reale homaj! - Ene de ĉiu persono. Sekve, multaj argumentas la avantaĝojn de la ekonomia mondo ekonomia povo ĉar ili fiksiĝas al la pozitivaj kaj noblaj sociaj rilatoj. Konfuzi tiujn "trudherboj" kun "tritiko". Kaj ne vidante la homa mondo, identigi la fonto de valoroj kiel ekonomia. Kiam fakte ne estas tiel.La viro estas sklavo de sia propra logiko spegulo konscio kaj sekve estas ankaŭ sklavo al sia konfuzo kaŭzita de la manko de sentemo de si mem. Ĉi tiu estas la homa dramo: ne distingi la veneno mem, la serpento kaj kuracado. Homoj uzas siajn povojn kontraŭ si. Kaj malofte en vian favoron. Do vivu pado de doloro kaj multe da mallumo. Homo economicus ne rimarkas la danĝeran miksaĵo.En ĉi tiu kunteksto, libereco plenigas per procezo de transformo de homa atingo. Kaj ne estas nur interkonsento logika strategia politika-ekonomia. Parolado estas nuntempe en ekonomia libereco, kiel la principo de socia vivo en kapitalismaj landoj. Estas multe da raciigo! Pensu nur pri libereco de la kapitalisma, sed forgesas liberecon per, kio estas, la esencon de libereco - libereco unue. Ne korektis vojeton produkti pli erarojn, erarojn kaj devioj. Kvankam "ni kutime pensas pri la libereco en tre pozitiva senco, la vorto moksa estas difinita en negativa senco. Se io estas limiganta vi, kiu vi volas fariĝi libera, tiu libereco estas nomata moksa. Se mi ĉiam serĉas sekurecon kaj plezuron, kiam mi povos diri "mi"? Nur kiam mi vidas min mem kiel persono sekura kaj sata. Kiam mi ne plu sentas la bezonon serĉi plezuro kaj sekureco, tiam mi povas diri ke mi estas libera ... Kiam ni analizas nian diversaj serĉoj - sekureco, plezuro kaj eĉ la dharma-ni trovas ke ni ne serĉas iun el ili vere. Fine, ĉiuj nur serĉas moksa, ĉar liberigon de ajna sento de manko estas tio, kion ni serĉas en nia serĉo "(Dayananda SARASTI, Dez.1996, pp.1-2).Mallonge, la signifo de valoro "libereco" ne povas esti esprimita en racia terminoj aŭ tra ideologiaj modeloj. Ĝi estas parto de fundamenta ekzisteca unueco kaj imanenta etiko sperto de la persono en liaj serĉo komprenon de la principoj regas lia ontológicas universo. La ideo de morala libereco estas la ekstera formo, ke "tradukas" la vojo al la individuo perceptas la mondon kaj la konsekvencojn de etikaj principoj rilate al la persono mem. Ĉar "estas kelkaj konkludoj kiuj povas eltiri de la antaŭvenanta paĝoj. La unua estas ke, kiam temas pri liberalismo, oni konstante devas konsideri ke estas multaj doktrinoj, kiuj havas tiun nomon aŭ similajn nomojn. Tiel, tiu libro ['s propran VERGARA], ni distingi almenaŭ kvar el tiuj doktrinoj: utilisma liberalismo de Adam Smith, la natura leĝo liberalismo Turgot, Bastiat ultraliberalism, proponante natura leĝo ŝparajn la devoj de la ŝtato. Oni povus eĉ nomi "liberala" pensado de Keynes, donita lia tutmonda akcepto kaj civilaj liberecoj (kun iuj limigoj) ekonomia libereco. Ankaŭ ne estas absurde nomi liberalistoj plej nuntempaj novklasika ekonomikistoj (Paul Samuelson, James Tobin, ktp.), Malgraŭ la multaj taskoj kiuj ili rekonas kiel estante de la ŝtato, akcepti ekonomia libereco (la merkato) kiel la bazo de socio.Tiel, ĉiam kiam la leganto tra skolo nomata "liberala", demandu kion la liberalismo estas proksimume, de kiuj korpo de doktrinoj parolas. Kaj ofte, en la skriboj de ĵurnalistoj kiel la akademianoj, la leganto ne estos antaŭ unu el doktrinoj klarigis kohera sed eklektika miksaĵo de diversaj doktrinoj.Dua konkludo estas ke oni ne povas konsideri klasika liberalismo kiel la fina formo de organizo de la homa socio. La kialo estas ke tiu tipo de organizo estis venkita kaj jam ne ekzistas en neniu loko en la mondo aŭ en la urboj kaj landoj "libera" kiel Hong Kong aŭ Svislando. Klasika liberalismo kiel formo de organizo de homa socio estis nur momento en la historio de la okcidenta mondo, antaŭita de momente dirigisme tipo mercantilista aŭ despotan, sekvita de formo de organizo en kiu la ŝtato intervenas multe pli ol antaŭdiris per klasika. Estas preskaŭ neeble ke la modernaj ŝtatoj iri malantaŭen por reveni al la idealo de klasika liberalismo. Eĉ en la UK, kie thatcherismo daŭris dek jarojn, movante reen al la pasinteco estis, en ĉi tiu periodo, iom limigita. Koncerne la ultra-liberalismo kiel formo de organizo de la homa socio, ne povas diri ke estis tempo en la homa historio, la idealo kiu proponas minimuma ŝtato, neniam venis en la ekziston, aŭ en la UK de 1860. Kontraste klasika liberalismo, ultraliberalism estas pura utopio.Tria konkludo estas ke se oni volas revamp niaj leĝoj kaj institucioj, se ni volas adopti la plej bona ebla leĝoj, ni devos veni al etika, sen kiu ni estas en la mezo de heterogena aro de institucioj kaj nekohera. Sed kion etikaj kriterioj devus ni uzi? La principo de utileco? La Natura leĝo? Alia kriterio? La filozofia logiko instruas nin, ke ni devus uzi unu etika kriterio, sed ĉiu el la gravaj kriterioj ŝajnas havi ambaŭ avantaĝojn kaj malavantaĝojn. Ni devus tiam starigxu antaux kontraŭdiro de la homa naturo kiu ne povis laŭ sia propra naturo, estos perfekte konsekvenca en terminoj de etiko? Ni estus kondamnita al etika eclecticismo, kiel ni scias, eble ne estas ideala? "(VERGARA, 1995, pp.131-132).Moderna vivo emas akiri pli granda malbono en kreskanta mizero, malriĉeco, materia riĉeco, krimo, trafiko de drogoj, korupteco, lavita de mono, prunto sharking la "leĝa", la seksa misuzo de infanoj, la volupto, de porno revuoj, mizero, neŭrozo, senlaboreco, teknika informo, la manko de amo Patrino kaj spirita malklereco. La plej ekskluditaj de nia jarcento estas la etika scio spirita Christic.La moderna industria sistemo produktas ne nur celado al la nivelo de utileco kaj neceseco de inkludis kaj ekskluditaj el la mondo de konsumo. Tiu sistemo celas iri "preter" (kiel "aĉeti du kaj akiri la tria" aŭ "aĉeti ĝin kaj prenu la egaleco, ke tro" aŭ "aĉeti ĝin kaj esti plui rekonis") direkti estetike kaj teknike la varoj (kaj sekve ankaŭ , komercisto-vendistoj) en respondeco por la deziroj de la estetikaj kaj teknikaj ebloj konsumantoj. En aliaj vortoj, la moderna konsumo enspezoj (bona aŭ bela) ne serĉanta nur plenumi la postuloj de kio estas necesa kaj utila. Ke konsumanto estas edukita (aŭ "reproduktado" aŭ konkludis) konsumi la lasta, la lasta bone produktitaj, te, kio estas pli ol utila. Li volas kaj deziras konsumi kio estas estetika kaj teknika (kaj lia kromprodukto: la retoriko de informoj akiritaj valoro). Ĉi tiu individuo ne serĉas, ekzemple, la hejmo utila kaj necesa, sed serĉi en la domon bela kaj teknike "bona". Li simple ne aspektas bona scio, sed kiu estas teknike "bona", tio estas, kiu donas sekuran kaj rapida reveno. La logiko kiu unua estas la ekonomia-kapitalisma-concentrador. La celo de forigi malriĉecon estas logika-pardonpeton uzata en politikaj paroladoj de la electioneering kampanjoj. En ĉi tiu ekonomia logiko, la teknika kaj estetikaj ecoj estas korpigis subtila kaj intence en la deziro de la konsumanto-voĉdonanto. La produkto lasis antaŭlonge esti nur fizikaj objektoj, hodiaŭ estas konfuzita kun la konsumanto mem: la gusto kaj la fantazioj de "teknike povas movi al pli bona estonteco, sekura kaj donas pli bonan staton, kaj pli alta." Kaj oni povas vidi klare en komputila teknologio. La plej bona, la komputilo ne plu estas necesa kaj utila, sed tiu komputilo kiu tenas en lia teknologio aspektoj propra estetika beleco kaj teknikaj novigoj (ĉiufoje progresinta): la "turbo", la "pli", ktp.Laŭ Malvarmaj (Journal of BRAZILO, 02/16/97): "Al Muniz Sodré, la ideoj kiuj estis evoluanta pensuloj en nuntempa kulturo, ambaŭ amaskulturo kiel la kultura industrio estis sufokita de granda kaj ruiniga fakto, ke postulas funkcia reinterpretación de la mondo: la alveno de ciberspaco aŭ virtuala maŝino komputanta la unuarangecon kiu, superante la pure utileco ilo aro pontoj en la imago de la moderna homo. La maŝino estis renversita kiel objekto de deziro, erotikaj mistero, antaŭ kiu suferas kaj ĝuas. Eĉ en la laŭvorta senco de la virtuala sekso "(p.4).Kaj dua SODRÉ (Apud Frias, JB, 16/02/97): "Ĉi-foje mi nomas technocultural sekcioj de la ciber retoj por interaga parafernalia ekscita bildoj, kiuj konsistigas ian teknologia kulturo de aperoj. Ni vivas en alia momento la Okcidento, karakterizita de aesthetical aŭ culturalisation socia realeco. Aestheticize rimedojn plenumi ĉion la vido kaj aspekto. La estetiko match imperio agrabla el vulgarización de piloloj de klasika kulturo ... La produktoj kiuj disvastiĝo estas kiuj flati kaj flati konsumanto konscion kaj faciligi emocio, kvankam ne stimulas interkonsiliĝo "(p. 4).La teknologiaj kulturo de aperoj estas rilatajn - ankoraŭ laŭ SODRÉ (_ditto_) - "stilo de vivo kaj memkonsciencon epidérmica vestitaj per maŝinoj komuniki kaj eĉ povus esti la publika preteksto de novliberala ideologio .. Metafore, ni vivas en la tempo la diablo "(p.4).Ĉi tiu aspekto de "ŝanĝi identecon" ("speco de ŝoko pri persona identeco sub la trafo de teletecnocultura", kiu metas streĉadon sur tradiciaj nocioj de persona identeco. "Ekzemple, la trenu reĝinoj esas mariajita kun infanoj" mutacioj identeco . St edzoj - lesbaj - transexuados "), enoficigita de Muniz Sodré, draste ŝanĝas la analizo de la kultura psikologian spacon en kapitalismaj socioj.Estas necese esplori la konsekvencojn de tiuj novaj identecoj gvidita de libereco de efektivigo "transcenda feliĉo" mondo utileco. La vorto "" feliĉo "povas esti difinita en multaj manieroj, la aŭtoroj diras, ke la feliĉo estas la supera bono ne nepre komprenas ĝin per tiu deklaro. Spinoza, ekzemple, versxajne samopinias ke la bonfarto kaj feliĉo estas la sama afero, sed li estus bezoninta ke veraj feliĉo konsistas en la kompleta kuniĝo de homo kun Dio. Laŭ aliaj doktrinoj, feliĉo estas stato, kiam la homo atingas tra malmola spiritaj ekzercoj, estas pravigita pri ajna deziro. La aŭtoroj de la utilisma tradicio simpatias pli kun koncepto de feliĉo multe pli "materiisma" ol tiu de Spinoza aŭ de asketoj, kiuj predikas la rezigno de la deziro. Tiel, Adam Smith skribis: "Feliĉo konsistas el vivantaj en paco kaj ĝui." Evidente, tio estas por aŭtoroj kiuj uzas la vorton "feliĉo" en tiu senco, ke ni devas rezervi la nomon utilisma.Ofte utilitarians uzis la vorto "plezuro" en loko de la vorto "feliĉo" por priskribi sian supera. Tiel, Locke (kiu verŝajne ne utilisman konsekvenca, sed kiuj multe influis tiu lernejo) skribas: "Bona kaj malbona estas nenio krom plezuro kaj doloro." Kie la vorto "plezuro" estas uzata, estas en la senco substreki la fakton ke la feliĉo ili proponas kiel la supera bono estas ne la asketoj (feliĉo sukcesis rezigni al la gusto), sed antaŭ tio, multe subkreskaĵaro, de klasika greka filozofio. Tiel, la feliĉo ne dependas nur de la utilisma (kiel en Spinoza) la rilaton kun Dio, ne unuavice (kiel por asketoj) de spirita stato atingita tra ekzerco doloriga dependas ĉefe de la materialo kondiĉoj, sub kiuj la konscia estaĵo. La utilisma liberalismo do provizi difinon de feliĉo kiu alligas grandan gravecon al la fakto ĝui kontentiga kaj fizika sano - kiun ni aparte interesita en ekonomiko - havi minimumon de materialo prospero "(VERGARA, 1995 p.28).Kiel kun la ideo de libereco, la ideo de la feliĉo ne estas "lando" ideologio kaj ne povas esti enmarcada en racia kuntekstoj. La kvanto de feliĉo ankaŭ parto de la trejnado persono etiko unueco. La ideo de la feliĉo determinas morala konduto laŭ specifa kulturo kaj maniero de vivo de individuo aŭ socio de individuoj.Kio povas vidi estas konstanto "transcendentalization" de kultura estetiko (kiu igas ĉion sur show kaj apero) kompletigita de kultura tecnização (kiu igas ĉion en materia progreso kaj oportuneco). Estas evidente, ke granda parto de la malriĉuloj ne povas realigi identigita kaj kontraktitaj de tiuj du procezoj utilecoj 'transcendaj', kaj krome ne povas atingi eĉ la nivelo de konsumo de "utila kaj necesa" por fariĝi " feliĉa. " Sed tiu fakto estas "mildigita" por la ideo, kaj intensiva propagando, promesplenan estontecon ideologiaj, te kresko merkato tutmondiĝo kiu eventuale ebligos produktado estetikaj kaj tekniko de granda komerca valoro alirebla por ĉiuj konsumantoj, sendepende de grado de asimilado kaj aĉetpovon de ĉiu: "la merkato espereble profitigi ĉiuj!" - diras la doktrino de la apostoloj de la nova merkato.Moderna medicino estas tre konkreta ekzemplo de tiu utopio technicist kaj esthetician (minoritato ĉiam projektante "pli vojaĝoj kaj la vojaĝoj al diversaj planedoj", dum vasta plimulto vivas en kondiĉoj de nur povi "viziti kaj vivi en kaverno aŭ kabano" ). Kio estas la prezo de la sano? Kiel ĉiu povos pagi por vivi plu kaj pli bona? "Sano povas esti prezon. Sed havas elspezojn. Kaj ili estas pli altaj. En Brazilo - kaj la mondo - neniam pagis ambaŭ kuracistoj kaj hospitaloj. "Sano estas oro" estas nun multe pli ol platitude. La konto de bypass operacio faris la plej bonaj medicinaj centroj brazilanoj povas alproksimigi al 60 mil dolaroj. Al hepato transplanto, en multaj kazoj, ĝi kostas pli ol alta normo apartamento en lukso najbaraĵoj de São Paulo aŭ Rio de Janeiro. Ni parolas pri io kiel 300.000 dolaroj. Malgraŭ la tajdo de la inflacio, la kostoj kaj prezoj de sano daŭre levas en Brazilo - kaj la mondo. Laŭ datumoj de Fipe sektoro ŝveligita de marto 1996 al februaro 1977, atingis 19,3%. En la sama periodo, la landa inflacio staris ĉe 8,9%. Aĵoj de Brazilo? Hmmmm. Lasta jaro, Usono inflacio estis 2,5%. Kaj medicinaj kostoj altiĝis 3,5%. En 1996, Usono renversis la 14% de ĝia MEP (ĉirkaŭ $ 1 biliono) en sano. Procento estas duobla kio la lando pasigis en 1970 "(reviziita ekzameno, ed.635, 1997, p.84-86).La estetika kaj teknika produktado direktita nur kaj nur por tuja konsumo utileco produktas seriozajn socia distordoj ĉefe en la kampo de edukado. Vi timigi "la procento de lernolibroj malakceptita de la Ministerio de Edukado. La sumo de ne rekomendis (44,91%) kaj ekskludita (16.63%) cedi preskaŭ du trionojn de libroj kiuj estas proponitaj al la instruistoj kaj instruado. Ili estas, fakte, ne sciante inicado. Se la libro havas konsiderindajn mankojn - la kazo de ne-rekomendita - lernado neeviteble esti nesufiĉaj, tiel malmultaj majstroj estas en pozicio por ripari ilin. Eĉ pli malbone se la libro enhavas erarojn, aŭ ili induktas. Ĝi estas la situacio de la ekskluditaj: en la plej bona, uzante ilin faros pli edukado malmola reedukado "(ĵurnalo The Globe, 5/16/97, p.9).
3.5 La eterna konflikto INTER LA PROCEDURO kaj la morala HOMAJ etikaj Diaj Ordonoj
Diras la faman frazon, ke "viro estis faritaj en Dio bildo." Kaj Jesuo diris: "Amu unu alian, kiel mi vin amis." LI diris ke ni devas pardoni. Helpante aliajn kaj resanigos ilian vundoj. Ni donu kiom ricevas. Sed ŝajnas, ke la homo ne komprenis tre bone, te, fakte estis perdita! Ĉi tiu moderna homo ŝajnas esti kontraste Dio. Nu, anstataŭ la aliaj Erotika sukcesas esti indiferenta al la alia. Anstataŭ pardonema, en multaj situacioj preferas torturo (fizike aŭ psike) la alia. Anstataŭ helpo li volas forigi la alian. Anstataŭ voli kuraci la vundon li prenas plezuron en elpremante la vundo de la alia. Anstataŭe li volas doni estas ricevi multe pli.Se ĉi tiu stato de aferoj ni nomas demokratia leĝoj, pardonu min sed mi kredas intelektuloj erarvagis pro kion mi vidas estas la DEMO antaŭen tiu ideologio (demokratiaj). Ne estas leĝo etike korekta meti la vivon de alia apoge financa gajno. Ĉi tio ne estas leĝo, sed nur unu regulo ke homo moderna socia (individua) blinde sekvas la leteron. La sola leĝo kiun devus plenumi estas la legxo pri empatio al la alia. Kaj ĉi tiu granda leĝo niaj entreprenistoj kaj administrantoj, kun maloftaj esceptoj, estas for de plenumi.La komerca vivo havas sian proprajn leĝojn kiuj ofte ne enhavas ĝian enhavon en grava datumo: la doloro de la alia. La administranto, kun malofta escepto, estas gvidita per reguloj strikta sufiĉas. Eĉ pli, se la administranto estas persono subulo ene de hierarkio de la raciaj burokratismo. Li nur faras kion la reguloj permesas. Ĝi estas efika en la reguloj. Li ne devias eĉ dum momento. La kazo citis pli sube montras iujn reala konduto "kristaligita-aro" de "klonas robôcráticus": "Dum kvar jaroj, la hejma Analete de Azevedo Moreira, 24, pagitaj de la tago la sano plano por diabética patrino SO kaj hipertensio. Pasintmonate, ŝi estis prokrastita en 19 tagoj monata. Kialo sufiĉe ke lia patrino ne povis en la Domo Sano Nia Sinjorino de la Monto Karmel en Campo Grande (Okcidenta Zono), la sola hospitalo kiu bezonis dum tiu periodo. Dommastrino Zenaide de Azevedo Moreira, 57, mortis en la 1 am dimanĉo 30, post la interkonsento neis la peton de la hospitalo al ICU akcepto. Indignigita, Analete rompis la vitra pordo ĉe la enirejo de la hospitalo kaj reen sur la planko de la komputilo tablo. "Mi ne bedaŭras ion mi faris. Kia estas la nomo de mia patrino en la komputilo, se en la momento plej bezonataj neniu faris ion ajn por ŝi? ", Protestis, post esti forprenita de la polico por 35a Distrikto (Campo Grande), kie oni baldaŭ liberigis" (Journal of BRAZILO, 16/06/97, p.16).La rapida kresko de la urba perforto kaj neŭrozo ne estas hazarde, sed estas la verko de la homa naturo kiu ne povas liberiĝi de la burokratismo de malfacile rigardi la alia ne kiel "kliento", sed kiel homo kiu suferas. Sed la "homo robôcráticus" (koncepto kiun mi kreis kaj kiu signifas la "fandado" de la norma agado de hipoteza viro kun burokrata ago mecanizada roboto) ne estis kreita por esti vere homa. Ĝi estis kreita por esti servanto de la teknika-estetika kapitalisma leĝoj. Kaj servante tiu vojo li devas perdi aŭ kamufli sian veran homan sentiveco. Bedaŭrinde tio estas la mondo, kiun ni kreas kun tiuj reguloj de koncentriĝo de enspezoj kaj ekonomia ekspansio sen limoj. La homa malriĉulo kaj mizerulo ne havas lokon en ĉi tiu mondo rapida kaj konkuraj efikeco turbocapitalista. Ĝi estas la lasta kaj plej impresa invento de ekonomia kaj socia scienco. Ekonomia scienco estas delonge kreante plurajn klonas de tiuj specioj "robôcrática" kaj "turborobôcrática". Kaj malmultaj estis tiuj, kiuj ne vidas ĉar outmaneuvered kaj ankaŭ igis klonas de ĉi tiu speco.Evoluis en teknologio, sed ni ne evoluis en leĝoj komprenebla kaj sentema de Amo (homaj). Mi petas, ke eĉ preni tempon por ŝanĝi ĉi ekvilibro ontológicas malekvilibra. Ĉar se ni ne ŝanĝas rapide multe malbona okazos kun ĉiuj ĉi tiu super-altnivela teknologio. Kaj mi ne parolas kiel socia teoriisto, sed kiel iu kiu vidis la lumon de Dio. Ĉu viro plibonigas lian kvaliton de percepto aŭ li pereas pro doloro kaj milito desegnita de la manko de sentemo de sia propra homa valoras.Sinjoro, mi sciis ke vi donis al mi probes (http://letras.mus.br/padre-marcelo-rossi/66350/ brazila religia muziko). Bela!!!Sinjoro,Mi scias, ke viMi ankaŭ scias, ke vi min konasSe mi sidiĝu aŭ ekstariVi scias miajn pensojnĈu ĉu mensogas aŭ marŝiVi scias cxiujn miajn pasxojnKaj antaux ekzistas vortoj en miMi scias ke vi konas min tuteSinjoro, mi scias, ke vi (4 fojoj) KorusoDio, Vi cxirkauxbarisRipozi viajn manojn sur miTia scio estas grandaNe atingis tiel altanSe mi levigxos al la ĉieloMi scias, mi renkontos vin tie troSe la truo estas mia animoMi scias, ke amas min troSinjoro, mi scias, ke vi (4 fojoj) KorusoSinjoro, mi sciis ke vi amas min (4 fojoj) KorusoMi sugestas vin rigardi ses filmetoj en la interreto: "Kiuj estas ni? (Bazita sur kvantuma fiziko ... vidu ligilon http://www.youtube.com/watch?v=WDXFRvbe2VY) "," MI ESTAS "(Sur Tom Shadyac)," La sep Spirita Leĝoj de Sukceso - Deepak Chopra " , "The Turning Point - bazita sur la libro de Fritjof Capra", "Konversacioj kun Dio" - surbaze de la libro por Neale Donald Walsch ... Konversacioj kun Dio (origine titolita: Konversacioj kun Dio) estas serio de tri libroj eldonitaj de Neale Donald Walsch, kiu asertas esti rekte inspirita de Dio en siaj verkoj. Ĉiu libro estas skribita kiel dialogo en kiu Walsch demandas demandojn kaj "Dio" respondojn al ili. Walsch ankaŭ diras ke ne estas tubaroj, sed diaj inspiroj. En 2006, filmo estis ĵetita sur la historio de la aŭtoro kaj siaj libroj ... Vidu ligas http://pt.wikipedia.org/wiki/Conversando_com_Deus), "La Unueco de Religioj: La Universala Amo - en la retejo de Sri Sathya Sai Baba de Brazilo."Rekomendita libroj: "Manoj de Lumo - Barbara Ann Brennan, eldonisto Penso", "vibra Medicino - Richard Gerber, eldonisto Cultrix", "Via Sacra Usono - D-ro Wayne Dyer, Eldonisto New Age", "La fluo de Dia Amo : Prema Vahini - Posted by: Fondo Bhagavan Sri Sathya Sai Baba de Brazilo. "Namaste!Prof Melgaço Bernardo da Silva - libera pensulo tuteca-transcenda filozofo (praktikanto), sciencisto kaj spiritualismaj - Emerita universitata profesoro urca (Universitato Regionoj Cariri-CE).retpoŝto: bernardomelga10@hotmail.comFacebook: Melgaço Bernardo da Silva / Eduko por la Tria Jarmilobernardomelgaco.blogspot.comNoto: En 1992 kaj 1998 faris du scienca laboro: sinjoro tezon kaj doktoran disertaĵon respektive. Kaj ĉi tiuj du verkoj, kiuj havas kopion de ĉiu de la Federacia Universitato de Rio de Janeiro (en la biblioteko de la cent-CT Teknologio - Federacia Universitato de Rio de Janeiro - Brazilo), klopodis montri ("science klarigi") la vojon Dia Amo farita en 1988. Kaj tiuj, kiuj deziras kopion de mia scienca laboro TTT-ejon (Mi havas ilin en Word formato) por mi, kiam mi estos feliĉa en la mondo por dividi mian akademia esploro en UFRJ / COPPE. Namaste ... dankon!

Nenhum comentário: