porque convergimos e integramos com AMOR, VERDADE, RETIDÃO, PAZ E NÃO-VIOLÊNCIA

dedicamos este espaço a todos que estão na busca de agregar idéias sobre a condição humana no mundo contemporâneo, através de uma perspectiva holística, cujos saberes oriundos da filosofia, ciência e espiritualidade nunca são divergentes; pelo contrário exige-nos uma postura convergente àquilo que nos move ao conhecimento do homem e das coisas.
Acredito que quanto mais profundos estivermos em nossas buscas de respostas da consciência melhor será para alcançarmos níveis de entendimento de quem somos nós e qual o propósito que precisaremos dar as nossas consciências e energias objetivas e sutis para se cumprir o projeto de realização holística, feliz, transcendente, consciente e Amorosa.

"Trata-se do sentido da unidade das coisas: homem e natureza, consciência e matéria, interioridade e exterioridade, sujeito e objeto; em suma, a percepção de que tudo isso pode ser reconciliado. Na verdade, nunca aceitei sua separatividade, e minha vida - particular e profissional - foi dedicada a explorar sua unidade numa odisseia espiritual". Renée Weber

PORTANTO, CONVERGIR E INTEGRAR TUDO - TUDO MESMO! NAS TRÊS DIMENSÕES:ESPIRITUAL-SOCIAL-ECOLÓGICO

O cientista (psicólogo e reitor da Universidade Holística - UNIPAZ) PIERRE WEIL (1989) aponta os seguintes elementos para a falta de convergência e integração da consciência humana em geral: "A filosofia afastou-se da tradição, a ciência abandonou a filosofia; nesse movimento, a sabedoria dissociou-se do amor e a razão deixou a sabedoria, divorciando-se do coração que ela já não escuta. A ciência tornou-se tecnologia fria, sem nenhuma ética. É essa a mentalidade que rege nossas escolas e universidades"(p.35).

"Se um dia tiver que escolher entre o mundo e o amor...Lembre-se: se escolher o mundo ficará sem o amor, mas se escolher o amor, com ele conquistará o mundo" Albert Einstein

domingo, 4 de agosto de 2013

ĈIUJ NI BEZONAS IS LOVE: MIA spiritaj spertoj KAJ SPECIALA neklarigeblan (Numero 19 ... obs.: Mi devis tranĉi kelkajn fina paĝoj (kaj aliaj inédito meto kiu raportas ETIKO la Triopo-Estetika-TEKNIKO: ETIKO KAJ moralo en la kunteksto de MAJUSKLAJN KAJ AMO (malgranda parto (entute estas 470 paĝoj!) de mia tezo doctoral protektita en 1998 ĉe COPPE / UFRJ) ĉar ĉi loko ankaŭ havas limojn nombro de signoj vi volas ... bone .. kiu forigis la antaŭaj ĉapitroj rigardi mian paĝon EDUKADO POR LA TRIA Jarmilo antaŭaj eldonoj mi afiŝis tie .... vidu ligilon https://www.facebook.com/EducacaoParaOTerceiroMilenio...Namastê......ok?) "Sinjoro, mi sciis You probes min ..." "Ekkonu vin mem" - Sokrato (vidu ligilon ... encikliko "Fido kaj Kialo" Salto de la papo Johano II .. "Vi bezonas estas amo" (Lennon / Macartney) "La homa problemo estas la sama problemo dia kiam oni povas respondi tiel ni povas renkonti unu la alian" Melgaço Bernardo da Silva ENKONDUKO Namaste al ĉiuj fratoj kaj fratinoj, mi ĵus afiŝis en facebook video kies titolo estas mirinda MI ESTAS (Pri Tom Shadyac) ... post vidi tiun video .. vidu la ligilon (http://www.oprah.com/own-super-soul-sunday/I-AM-Watch-the-Trailer-Video) sentis la bezonon por dividi kun vi mian spiritan spertoj neklarigebla pri la esenco de Dia Amo. Mi konfesas ke mi ne pretendas ke ĉiuj komprenos min, sed mi gardas en mia deziro por semi miaj trovoj neklarigebla ke ni havas kaj vivi pli bona mondo ol ĉi tiu. En 1988 mi estis benita de spirita-mistika sperto kun Dia Amo kaj de tiu sperto mi decidis skribi kaj eldoni en scienca, filozofia kaj spirita kaj ne haltis ĝis hodiaŭ malsana kaj premis kiel mi estas nun. Kredo je Dio donas al mi forton por daŭrigi skribi kaj eldoni miaj pensoj por cxio, kio ekzistas malantaŭ tiu vorto kiel parolata, sed iom sperta por homaro: la Dia Amo. Kaj kiel estis ĉi tiu fenomeno? Ĉio komencis kiam en malespero mi pregxis al Dio por malkaŝi al mi Sian veron pri nia homa vivo ĥaosa, perforta, akcelita kaj neuróticas. Ĉi abunde ploris sur liaj genuoj rigardante bildo de Jesuo, lia vizaĝo pentris blanke sur nigra veluro tuko kun la dornan kronon kaj sango gutadis sur la vizaĝo, unu posttagmezon, kiam mi vivis en kuirejeto en la Flamengo najbaraĵo sur la suda flanko de la Rivero januaro. Mi estis inĝeniero kaj estis ekde mia Masters ĉe COPPE / UFRJ. Tiam, unu posttagmezon kiam prelegis ĉe mia universitato por grupo de instruistoj kaj lernantoj sentis internan voĉon diri: "Cxu vi estas fiera." Mi respondis tuj: "kie parolo kaj kiu vi estas?". La voĉo ene de mi diris, "mi." Kaj mi demandis denove: "Mi estas kiu?". La ena voĉo tenis dirante, "mi." Kaj tiam el la universitato plorante kaj petante min, "Kiu mi estas". Kaj la voĉo daŭrigis respondante la saman frazon denove kaj denove. Mi pasigis kelkajn tagojn pridemandi min pri la naturo de la mistera internan voĉon. Ĝis unu tagon ŝi sentis min por iri al la bano mia kuirejeto kaj rigardu en la spegulo. Kaj antaŭ la spegulo al la Interno Voĉo diris, "Vi volas fari vian transformo maldormos aux dormas." Mi respondis: "Mi volas dormi." Kaj la ena voĉo diris, "Ne .. vi viglu ... kaj poste faros laboron en la universitato". Mi povis fari nenion alian ol "preĝu kaj spekti min mem ĉiu dua." Do, mi intuyeron por serĉi spiritan helpi amiko mia dekstra flanko, kie mi loĝis. Kaj sxi donis al mi gvidon dirante: "Bernardo, atentu ... en ĉiuj ni, du niveloj de ekzisto-konscio: la alta mem kaj suba mem ... eltrovi mem kiu estas kiu en vi mem." Mi legis iujn librojn de spirita ento konata kiel André Luiz psikografie de Chico Xavier. Kaj mi ekvidis tiujn librojn kaj verkis du frazoj kiuj mi kaptis mian atenton kaj ili estas "intuicio estas la bazo de spiriteco" kaj la aliaj "penso estas energio." Mi batitaj tiuj du frazoj sur papero sur mia breto contrachapado malplenan por ne forgesi ilin. Do mi komencis vojaĝon de esploro de tiuj tri bazaj principoj: "Ne estas en ni du nivelojn de ekzisto-konscio: la supra kaj malsupra", "intuicio estas la bazo de spiriteco", "pensis estas energio." Do, mi komencis fiksi miaj propraj pensoj, sentoj kaj deziroj. Mi komencis el la supozo, ke la naturo (konscio) estis malalta ofteco (vibrado) malalta (negativa) kaj aliaj naturo (konscio) super (pozitiva) estis frekvenco (vibrado) alta. Kaj kun multa forto de volo feroca rigardis miajn du niveloj de konscio kiu disigas la supra kaj suba ene mem. Mia amiko Anna kiu gvidis min sur du niveloj de konscio unu tago invitis min renkonti spirita-mistika loko konata kiel PONTO AL LIBERECO (Vidu Link ... http://www.ponteparaaliberdade.com.br/ .. . ĝis hodiaŭ ekzistas!). Kaj tie estas spirita aŭ spirita centro, sed en la ĉambro aŭ en komuna domo de persono kiu diras KANALO tre evoluis spiritaj majstroj kiuj intuyeron KANALO tiel ĉiuj sciis la Vero de supera spiriteco. La unua fojo mi iris mi miris pri tio, kion mi havas kaj mi komencis senti kiam la virino (KANALO) parolis pri la dia hierarkioj kaj ili volis nin fari por nova erao de spirita evoluo. Multe da junaj kaj belaj virino elsendis energio kiu vibris en mi tiel forte mi pensis ŝi estis en ekstazo. Kaj tiam la duan fojon mi sentis ankaŭ tre stranga varma energio en mia korpo. Do mi aĉetis baza libro PONTO AL LIBERECO: THERE LUMO. Kaj portis al domo tiu kaj aliaj libroj kiujn mi aĉetis rajton tie. Sed malfrua nokto mi desenvuelta la pakon kaj malfermis la libron kaj THERE LUMO komencis legado kaj kio okazis ekster la ordinara? Mi ne povis ĉesi legi la libron kaj iris tra la nokto tiel. En momento, mi sentis ke estis malfrue kaj bezonas dormi, sed samtempe mi sentis mi estis plena de energio stranga sed bongusta kaj forta, ne lasu min ripozi por dormo. Kaj tio estas kiam mi memoris demandi mia intuicio pri kiel atingi dormi. Mia interna voĉo diras al mi: "Iru al paĝo ĉe la fino de la libro kaj legis preĝon." Kaj do mi iris kaj ricevis (la preĝo estis ĉefanĝelo .. mi ne povas memori lian nomon). Kaj mi demetas kaj "viŝita" (dormi) tuj. Antaŭ ol mi ekdormis mi demandis, kiam mi vekiĝis en la mateno mi estis kun la sama mistera energio dum la legado de la libro. Kaj tiel estis, kiam mi vekiĝis kun la sama energio estis varmega. Mi iris al la Flamengo Park (proksime de mia apartamento) kaj mi komencis marŝi kaj praktiki la instruojn kaj spirita disciplino de PONTO AL LIBERECO. La disciplino estis alpreĝi viola flamo (aŭ nomi la spirita majstro de tiu flamo - Saint Germain). Ĉi tiu spirita-mistika lernejo instruas, ke ĉiu homo vibras en certa koloro (la sep koloroj de la ĉielarko). Mi poste malkovris ke mia koloro estis Blue Master El Morya - an Suprenirita Majstro PONTO AL LIBERECO. Psikaj psikaj vidis lin malantaŭ mi plurfoje! Revenante al la temo ankaŭ komencis praktiki la disciplino de viola flamo turni negativan en pozitiva vibroj. Kaj ĉu do kun persisteco mi komencis eniri staton de konscio de la internan trankvilon kaj spiritan ekvilibron. En mia spirita disciplino uzis la mantras (sanktaj ripetoj) PONTO AL LIBERECO ekzemple, "Mi estas Dio" aŭ "Mi estas la potencaj antaux Dio en ago" aŭ "La Volo de Dio estas bona, la Dia Volo estas Paco, Dio Cxu estas Feliĉo, La Volo de Dio estas Bono ". Ĉi tiuj teknikoj ĉiuj mi alternis, sed ne lasu mian neokupita menso pensante kaj oscilante inter la estinteco kaj la estonteco. Mi ne povis iuokaze perdos fidon kaj kompreneble daŭrigi mian spiritan purigo - por semajnoj en fino sen halti! Kaj kio okazis en iu momento mi konstatis, ke mi devis doni la domajno ordo kaj resti en ekvilibro iam ajn. En la malfrua posttagmezo mia intuicio diris al mi, ke mi estis atinginta la povon por ordigi ajna pozitiva energio por mi. Do ĉiu ordono donita mi spertas la energio aplikita, ekzemple se mi demandis Paco, Interna paco elmontrigxis, se mi demandis Joy Mi estis feliĉa kaj tiel plu. Do mi observis mian disciplino kaj mi rimarkis ke mi estis la respondeca por mia destino kaj mia interna feliĉo. Sur tiu mia nivelo de konscio ne plu racia, atingis la progresinta stato de intuicio. Kaj mi estis plene sorbita en ĉi disciplinon al la punkto, ke mi estis pli ol monato for de UFRJ. Nun mi ricevos la plej fantazia tempo de mia spirita-mistika sperto. Ĝi estis la posttagmezo de aŭgusto kaj mi faris mian spiritan disciplino en stato de transcendaj konscio - neklarigita, te, sento de leĝereco interne, paco kaj sereneco ... ĝis la telefono sonoris kaj mi respondis tuj. Trans la telefona linio (en tiu tempo ne ekzistis ĉelo) Gláucia estis mia amiko kiu iris ankaŭ majstrecon studento en mia klaso. Gláucia demandis min, "Bernardo, cxi tie cxiuj estas koncernita pri via foresto, mia amiko diras al mi, kio estas erara cxe vi?". Mi diris: "Ĉu vi havas tempon por aŭskulti min." Kaj ŝi respondis: "Mi rigardas". Tiam mi komencis rakonti al mia rakonto de spirita disciplino kun dolĉa voĉo kaj serena, kun absoluta kvieteco. Je iu momento en la historio (bonita!) mi eĉ movis min kaj mi volis plori. Mi provis reteni larmojn, kaj subite mi aŭdas mia intuicio parolas laŭte en mia konscio: "Bernardo, liberigas la emocio". Kaj poste mi ekploris kaj larmante, kaj rakontis al mia amiko, ke mi bezonis halti parolas al mi mem. Tiumomente, mi sentis la plej mirinda fenomeno ke ordinara mortipovulo homo povas sperti en la tero! En la centro de mia brusto io ĝiris al rapido kaj tre alta frekvenco kiu lasis min en emocia stato neklarigebla Estis la Amo! Kaj kiam mi metis la telefono en la vertikala bazo sentis multan energion varma maldika tuŝu mian dekstran brakon. En tiu momento, ne komprenante, kio okazas mi turnis al mia intuicio kaj demandis, "kie faras ĉi energio?". Intuicio diris al mi: "Rigardu la centro de via maldekstra mano." Kaj tiam mi rimarkis ke tiu mirinda energio venas de la centro de mia maldekstra mano. Tiam mia intuicio gvidis min sidi kalkanoj kaj levi vian dekstran manon nefermitaj super la ĉielon. Kaj poste mi malkovris ke tiu energio ankaŭ venis de la kosmo kaj en la pinto de mia dekstra mano fingroj kaj kuris vojon al la centro de mia brusto pli pliigante la rapidon kaj ofteco de la energio venas el ĝi. Mi estis ege ĝojigis tiu fenomeno, kaj trovis, ke la energio estis ĉe diversaj punktoj en mia apartamento. La sekvan tagon, mi estis ankoraŭ nekutima en tiu transcenda stato kaj eklaboris kiel institucio espiritista mezaj (IEVE), kiu estis en Ipanema (noblaj kaj riĉa kvartalo de Rio de Janeiro). Tiu tago estis ĵaŭdo io eksterordinara okazis: miraklo kuracas, kiu estis anoncita la sekva semajno. Nia inĝeniero kaj posedanto de la espiritista centro diris: "Mi volas komuniki kaj gratuli vin ĉiujn, ĉar ne estis miraklo tie ĵaŭde lasta, mi ne scias kiu el vi estis respondeca ĉi miraklo kuracas". Tiu teksto ne estas kompleta ... Mi provis fari sintezon ne pneŭo miaj legantoj ... alifoje neklarigebla fabelo aliaj detaloj kiuj ne estis metita en ĉi tiu teksto. Petskribo MIA DIO EN 1988: LA SCIENCO DE SI MEM KAJ LA Verbo Divino En 1988 kiam mi genuiĝis (ploras sen kontrolo) antaŭ bildo de Jesuo Kristo en tiu momento mi estis plena malcerteco, multe da suferado, sed ankaŭ paradoksa kiel ĝi similas estis plena kompato por mi kaj por la homaro. Mi faris la sekvan peton fervore, per mia tuta animo suferis: "Patro, montru al mi la vojon, montru al mi la veron. Mi ne volas povon ". La sekvan tagon mi ripetis la sama preĝo de la sama maniero ploreganta kaj suferado animon per kompato. Kaj kio okazis al eksterordinaraj? De tiu tago ĉiu nokto (dum pli ol semajno!) En sonĝo mi vidis virinon, vestita kiel fiancxinon, kiu alparolis min dirante: "Se vi volas trovi la Veron marry me, mi atendas longa tempo." Tiutempe mi havis psikologo (lia nomo estis Etienne - lia oficejo estis en la centro de Rio de Janeiro en strato paralela al la Avenuo Presidente Vargas - situo de altaj konstruaĵoj komercaj bankoj, la Centra Banko, aliaj servoj ktp.) Tio krom psikologo estis ankaŭ spirita. Do, Etienne provis deĉifri miaj sonĝoj de fiancxino. Do, mi sciigis al Etienne sonĝoj kaj demandis: "Etienne, kiu estas tiu fianĉino?". Etienne malfermis mildan rideton, lia vizaĝo estis serena kaj okuloj montris emocio, kaj li diris: "Bernard, tiu fianĉino ne estas homaj, ne serĉas ĝin en nia mondo konkreta kaj objektiva, estas ene vi komprenis ... ? ". Mi iris al mia apartamento en la najbaraĵo de Flamengo demandis min kiel trovi la fianĉino en mi. Mi ne sciis racie kio estas tiu fenomeno signifis. Do mi estis konfuzita dum kelkaj tagoj. Mia kapo estis impresita kun tiuj vizioj, mi pensadis pri tio: la fianĉino de la mistera sonĝojn! Do, mi decidis aĉeti ian spiritan libroj, la tre ento konata kiel Andreo Ludoviko, Chico Xavier de psychographic. Kaj en legi tiujn librojn mi malkovris la "postsignoj" kiu helpus min trovi la misteran fianĉino en mia interno. La du ŝlosilaj frazoj de André Luiz estas: "Intuicio estas la bazo de spiriteco" kaj "penso estas energio." Kaj kun tiuj du "temoj" Mi komencis fari abstraktaĵo kaj fantazia imagon. Estas grave noti, ke mi faris la kurson elektristo instalilo kiam li estis 17 en Senai. Kaj li laboris kiel elektristo en diversaj fabrikoj en Rio de Janeiro. Kaj krome, mi ankaux faris mia studento grado en Elektra Inĝenierio Elektronika modo. Ĉi tiu trejnado en la kampo de la elektro kaj elektroniko helpis min multe en mia esploro interne - nenio okazas hazarde! Do mia legado akademia kampo elektra / elektronika permesis al mi malobservi la fenomeno de la energio. Kaj mia propra rekta sperto kun elektro kiel elektristo donis al mi kondiĉo de akcepti neniun intelekta rezisto (racia) la fenomeno de penso kiel energio - ne nur kiel koncepto aŭ ideo simple. Kion faris eksterordinaran? Mi komencis imagi, ke miaj pensoj sekvis la samajn leĝojn de fiziko en la kampo de elektro kaj elektromagnetismo. En aliaj vortoj, se la elektro kaj elektroniko kuradis relajsoj, bobenoj, transformilo, motoroj, radioaparatoj, televidiloj, ĉambroj, radio-stacioj, riceviloj, telefonoj, komputiloj, microprocesadores, kondensatoroj, transistoroj, rektifilojn, osciloj, fine mondo de mirinda teknologiojn ... tiel pripensis tion povus havi eksterordinaran povon de la teknologioj kiuj mi sciis - mi ne havis dubon! Yikes! Kaj se tio estas vera, mi pensis, mi povas modulan, transformas kaptas, vidu, sendi, ricevi, manipuli, movi, amasigi, procezo, magnetize, influante ĉion ĉirkaŭ mi kaj en mi. Kaj kiel trovi, ĉu tio estas vera? Kaj se la kialo estas formo aŭ mastro de energio? Kaj intuicio povus esti alia energio mastron je nivelo pli alta frekvenco ... imagitaj ... espectacular! Mi diris al mi: "Mi devas provi ĉi hipotezo de penso-energio kaj forĵeti komuna ideo kiu pensis estas ideo aŭ koncepto." Sed kiel provi la penso-energio se la kialo estas energio kaj intuicio estas alia nivelo de frekvenco? Mi estis mirigita per tiu hipotezo, sufiĉis nur por testi (provi, estas grave noti, ke moderna scienco antaŭis nur kiam vere komprenis ke li devus formuli hipotezojn, testo kaj konfirmi tiel kreante kio sciencistoj rekonas kiel valida teorio (ĝis refutado (superis) de nova teorio kaj nova sperto!.) Sed mia demando estis malkovri la fenomeno de penso-energio, energio-energio-senso kaj deziro. havis "ideo" brila: mi disciplino mem kaj modular frekvenco (tipo radio AM (amplekso modulado) kaj FM (ofteco modulado))! Kaj baldaŭ ĉesis uzi kaj kredi ke miaj pensoj estis nur konceptoj, ideoj kaj intelekta rezonado. tiam mi fariĝis sciencisto mem , te mi estis la observanto (sciencisto) kaj miaj pensoj, sentoj kaj deziroj estis miaj celoj de studo kaj sperto. Sed kiel deteni la logika kaj intelektulo kiu ne haltus parolante sur mia konscienco? Tiu problemo ne povis esti responditaj de kialo, pro kialo kiel homa fenomeno estis la celo de mia studo. Kiu estis respondo al tiu demando: kio estas la energio-rilatumo? nur mi trovis la taŭga ilo por testi la fenomenoj de penso-energio-senso- deziro, kiam por "hazardo" (signifo, jen, kio estas stranga, neatendita aŭ surprizo) komencis uzi la teknikojn de spirita institucio mistika-esotérica PONTO AL LIBERECO. THERE mi lernis en la libro LUMO disciplino aŭ ekzerco de mantras (tre komuna disciplino de la yogis en Barato!), ekzemple: "Mi estas Dio", "Mi estas la potencaj antaux Dio en Ago", "La Volo de Dio estas bona; la volo de Dio estas paco, La La volo de Dio estas Feliĉo, La Volo de Dio estas pureco, Dio Cxu estas la Pesilo; Dia Volo estas Bono. "mi konstatis tuj ke tiu ekzerco disciplino aŭ interrompita (ekde mi seninterrompe! ) la daŭra procezo de logika rezonado kaj intelektulo. Tio estis mia unua malkovro. Dua malkovro estis kiel modulan kaj transformi mian impulsoj, deziroj kaj sentoj de malalta frekvenco al pli alta nivelo de alta frekvenco. Kaj tiu dua demando estis ankaŭ malkovrita de "hazardo" (mi ne intencis fari ĉi tiu ordo), kiam mi kredis forte, ke la uzo aŭ viewing de la viola flamo (la Suprenirita Majstro Saint Germain) atingis igi mia negativa energio en pozitiva (ekde mi faras ekzercon aŭ disciplino seninterrompa!). Do mi alternis disciplinoj ĉiu tago - ĉiun duan! La tria demando estis kiel rigardi mian aŭtomatan impulsojn: pensi, senti kaj volas, la respondo al tiu demando estis ankaŭ "hazardo" (mi ne legis ion pri ĝi.) La sola disciplino kiu mi malkovris per "akcidento" antaŭ 1988 estis fermi miajn okulojn kaj enfokusigi atenton sur la mallumon de mia konscio (mi tion faris, kiam mi havis 18 jarojn, kaj en tiu tempo mi rimarkis ke Mi povis malstreĉiĝi se mi restis duonhoron faras ĉi ekzerco, ankaŭ malkovrita de "akcidento".) Estas bone rimarku ke pluraj kaj pluraj gravaj sciencaj malkovroj estis faritaj de "hazardo" kiam la sciencisto estis distrata, revas aŭ vidis nekutiman fenomeno, sen esti proponita ajna cirkonstancoj. Mallonge, mi komencis fari ekzercon en kontemplado nekonscie poste - multe poste - estas, ke mi trovis ĝin. La akto de rigardi aŭ sin observi senĉese ebligas al ni la kapablon por malproksimigi nin de nia mem- egoo. Kaj en la procezo ni levis al la supera nivelo de la Mem (termino uzita en psikologio aŭ psikanalizo) aŭ intuicio. Homaj kialo estas kaptitoj de la kvin komunaj sensoj. Kaj kial ĉiuj grandaj sciencistoj (kiel Einstein, kiu malkovris la menso racia movas kaj transiras la limon kaj alvenas intuicio ... kaj ĉiuj grandaj malkovroj estis faritaj de intuicio.) kaj Albert Einstein skribis leteron al filozofo auxdis la vortojn "Malnova" (mi metis tiun citaĵo en mia disertacio aŭ en mia tezo doctoral ... por certa) aŭ "Inteligenteco en Naturo" (provis eviti uzi la terminon "Dio" ne esti konfuzita kun religiaj.) Li (Einstein) diris: "Mi pensas 99 fojojn kaj nenio malkovri. Diving en profunda silento. Jen la Vero estas sciigita al mi. "Li uzis la esprimon malkaŝis, kial? Ĉar la revelacio estas spirita fenomeno kiu okazas en la naturo pro tio ke ajna disciplino mem por aŭskulti ĝin. disciplino estas la bazo de ĉiuj trovoj ambaŭ en la scienca kaj spirita. disciplino disvolvas nur per fido en la ekzerco aŭ sperto, ke homoj volas malkovri, disvolvi aŭ malkaŝi. Kaj fido ĉi tie ne estas simple religia kredo aŭ scienca. 's transcenda fenomeno ene la multidimensionality (sciencistoj (la moderna fiziko) eltrovis ke nia ekzisto estas formita de pluraj paralelaj mondoj ... almenaŭ 12 mondoj! ... havas video en Interreto BBC montras ĉi malkovro) homaj. Vero kio Einstein mem raportita estas nenio pli ol dia intuicio. Kaj Einstein estis konscia de tio, ke li diris: "Mi studas la fido." Vera fido estas la Dia vojo al dian veron ene la homa estulo. En aliaj vortoj, la problemo de homa ekzisto estas la sama problemo pri la ekzisto de Dio, tiel ke kiam ni atingos la respondon al unu el ĉi tiuj du problemoj povas renkonti unu la alian. Kreinto kaj la infanino estas tre proksima, pli proksima ol la elektrono rondiras ĉirkaŭ la atoma kerno. En ĉi tiu kunteksto, la Dia Vero estas neesprimebla. Kaj ĉiufoje homoj provos rakonti la veron ĝi transformas la energion en energio intuicia racia. Sekve, eĉ se ĉiu estas lia "vera" racia. Kaj ĉiu havas la saman Dian Veron. Fantastic trovi tion en 1988! Persono en stato ĉiam estos miskomprenata intuicia por ĉiuj tiuj, kiuj estas en la racia uzo de energio-konscia! Ĉi tio implicas ke ĉiufoje ni volas pravi en diskuto kun la alia senkonscie kreis konflikton kaj generi krizo kiu povas tuŝi la spirita vivo de la du. spirita vivo estas tiel gravaj, ke se ni scius la konsekvencoj neniam juĝus la lignereton el alia aŭ ilia handikapo aŭ ilia nescio. Do Budho diris: "Ne estas konflikto inter bono kaj malbono, sed inter malklereco kaj saĝeco." En ĉi tiu senco, la spirita evoluo (kaj ne simple materialo-teknologia) estas esenca por ajna homa socio. Kio volas, tiam la Kreinto? mi konstatis, ke Li deziras ke ni estu felicxaj, havu pacon, kompato, amo, frateco, solidareco, empatio, sincereco, frateco, kunlaboron (ne konkurenco) ktp. Mallonge, ni estas Viaj Dosiero Simileco kaj tie sur la Tero. do la frazo mirinda spirito, "sen karitato estas nenia savo" (kaj mi ne konsideras min spirito, sed spirita - estas malsamaj.) Ni devas respekti ĉiu homo kaj esti solidaraj, amante kaj bonkora. Sadhana kaj lia intenseco tuj generos aŭ produkti grado de spiriteco en ĉiu. Preĝo ĝi helpas multe, sed ĝi sole ne produktas tujan efikon de transcenda. dependas de la intuicia salton "preĝu kaj rigardi la mem "kaj la fondo" scias vin mem "(legu la encikliko de Papo Johano Paŭlo II:" Fido kaj Kialo "-" Fides et Ratio "). kaj se ni scias mem profunde, ni vidu kun absoluta certeco: Dio parolanta (profunda interna silento). konfesi ke preskaŭ "abruptis" dum tiu procezo de kono. Kelkaj homoj pensis, ke mi estis freneza, inkluzive de du instruistoj en COPPE / UFRJ. Kunveno okazis inter la 3 instruistoj (Ronaldo, kaj Roberto Mikaelo ) por diskuti kion fari kun mi. Ronaldo (mia konsilanto en la momento) diris (kiel raportita de Mikaelo): "Li estas freneza!." Mikaelo diris: "estas la vojo al la frenezo." Kaj Roberto (li faris kurson en teologion en PUC-RJ) diris: "Lasu min paroli kun li unue scii kio vere okazis." Post privata konversacio Roberto diris al mi: "Vi ne estas freneza. Vi diris simileco al la fabeloj de sanktuloj, vi verŝajne atingis la nivelon de la konscio de ili. Mi ne devas legi multe pli spertas la rakontojn de la sanktuloj. Vi volas min esti via nova konsilanto?. "mi respondis," Jes. amus ". E ĝi estas farita! ARE THERE AJN TEKNIKA AŬ SPIRITA disciplino por malkovri NIA VERA SANKTA Usono? Ekzistas diversaj teknikoj kaj spiritaj disciplinoj, ke iam faris kun ĉiutaga persisteco faras realigi la dia naturo de nia vera Mem. Dum la homa historio pluraj personoj (profesoroj de la homaro) trovis sian propran vojon al ĉi spirita penado. Kion mi priskribas ĉi tie estas la vojo mi faris kaj faras hodiaŭ. En komenco ni devas supozi, ke la realo oni vidas sur la ekstero de la objektiva mondo ne estas precize kiel ni pensas ĝi estas. Alivorte, kion ni vidas estas unu guto en la oceano de la nekonata mondo. Tio signifas, ke en la realo estas kaŝita ĉar niaj kvin sensoj kaj motivo objektive analizaj montras porcion de la tuta realo. Do por pligrandigi konscion kaj por kontroli kio kuŝas preter aperoj de ĉi tiuj faktoj kaj konkretaj fenomenoj kaj subjektiva, ni devus komenci SERĈO (aŭ esploro) en ni mem. Kion signifas "serĉi en ni mem"? Ĝi estas la vojo de kono, mem-konscio aŭ mem-konscio, autosuperação, mem-transformo. "La vojo estas mallarĝa kaj malgranda pordo" - diras jene religia. Maloftaj estas tiuj, kiuj malkovras vian veran Mem. Plej ne konsentis aŭ ne atingis la konscio de la konscio. Ĝi estas laboriga tasko kiu implacable devas kuri en la ekzerco de percepti la mondon kaj vi mem. Ĝenerale ni tiel fremdigitajn, kaj distris ke ni rimarkas paralela realo nia ene ni mem. Pluraj filozofoj, sanktuloj, mistikuloj, sciencistoj kaj filozofoj lasis "postsignoj" de la vojoj, ke ili mem faris. Kial ĉi vojo estas tiel malfacila? Ĉar ni ne scias formuli la korekta ekzisteca problemo por nia vivo. Scientist Einstein iris al diri la formulaĵo de scienca problemo estis io tiel grava, ke ĝuste farita faris esploron jam esti duonvoje tie. Ni kutimis ricevi milionojn da mesaĝoj de la ekstera sen filtrilo kiu ebligas al ni distingi kio estas vera kaj malvera. Tial niaj mensoj estas plena de falsaj veroj. Kaj kion la menso povas enskribi estas eta parto de la tuto, kiu estas ĉie ĉirkaŭ ni, en la impregnación. Kaj se vi realigi la intencojn, kiujn ĉeno kune unu post alia trovos ke la menso racia analizaj al la objektiva mondo estas en konstanta "babilado", te mensan konfuzon inter du polusoj: hieraŭ (pasinteco) kaj morgaŭ (estonteco). Malofte troviĝas en la stato de konscio de la tie kaj nun (aktuala). Estis edukitaj subtile desegnis uzi la menso por la estonteco dum senĉese rememorante la pasintecon. Ni ne levis por kontroli la menso kaj kaŭzi ĝin resti en tiu intense vivon (tie kaj nun). Disciplino de reedukado de la menso nomiĝas meditado kaj / aŭ deconditioning. La menso estas tre potenca - kion ni pensas kaj sentas ni plenumi "bona" ​​(konstrua) aŭ "malbona" ​​(detrua) en la "estonteco" estas la rezulto de niaj propraj preferoj. Esas kulpa! Ni ĉiuj partoprenas ekde ni naskiĝis, kaj do ni daŭrigos la ekzerco de percepto, ke niaj prapatroj instruis nin. Sed ĉar estante eniras enen ekzisteca krizo aŭ identeco ĝin al vi ĉar vi rimarkos ke estas necesa por respondo al ilia ekzisteco problemojn. Niaj lernejoj kaj universitatoj, kun maloftaj esceptoj, neniam instruos la teknikojn de mem transcendi la ekzisteco nivelo de la racio kaj vivi fakte gvidita de dia intuicio. Tiuj malmultaj reliefigas cxar la flama forto de volo, sentiveco sutilizada kaj rafinita inteligenteco-intuicia (ekz.: Budho, Jesuo, Gandhi, Sathya Sai Baba, Chico Xavier, Sokrato, Einstein ktp) Ĉar ĝi diferencis de plej metitaj en " ilia "propra kredojn pri la mondo, la vivo kaj la homa ekzistado. Do, kiel eliri el tiu kondiĉado procezo de la menso, sento kaj deziro? La orienta mastroj, sanktuloj kaj multaj sciencistoj kaj filozofoj provis instrui al ni. Kion mi lernis estas ke la individuo bezonas iujn kvalitojn aŭ faktoroj por surpaŝis la nobla vojo de kono. Kaj ili estas: a) forto de volo centris en autosuperação; b) sutilizada sentiveco al la procezo de kompreno inter psikologiaj trajtoj pakoj (negativa) kaj fortaj (pozitiva); c) Kredo aŭ kredon en la profunda interna voĉo silenta (ne konfuzenda kun simpla kredo); d) persisteco en la procezo aŭ spirita disciplino (se eble ĉiu dua!); e) evoluinta inteligenteco (intuicia) por disvolvi novajn demandojn kaj sercxos la respondojn al la hipotezo; f) neniam dubas ke ni estas homoj de diversaj dimensioj kaj niveloj de konscio abstrakta; g) pagi plenan atenton sur vin mem sen juĝi aŭ kulpigi la pensoj kaj sentoj malbone desegnita; h) fidi la soleca vojo vi faras kun vi mem; i) proksimigas homoj spertis (preferinde tre sperta spiritaj majstroj - tre zorgema en elekti!) kiu estas ankaŭ nekutima en tiu serĉado (la maso estas distrita de aliaj eventoj: futbalo, televido, la politikaj partioj (estante politika kaj esti partiano politika sociaj fenomenoj estas malsamaj ... ekz: Tibeta monaĥoj estas politika, sed ne partianon ... ĉar ili faras sociaj movadoj kontraŭ aŭtokrata Ĉina komunisma reĝimo kiu interfiere kun la spirita kaj materia vivo de ili - kiuj elektas nuntempe la spirita ĉefo Tibeta estas la ĉina registaro, te la povo de la monaĥoj foriris por elekti kiu devus esti la spirita ĉefo kaj liaj ŝtato); j) esti tolerema kaj pardonema mem kaj liaj kamaradoj; k) legis bonan spiritaj libroj (ekz.: Jesuo Kristo, Sathya Sai Baba, Chico Xavier, Alan Kardec, Yogananda, Krisnamurti Budho PONTO AL LIBERECO, ktp.) de grandaj spiritaj majstroj (preferinde la originalo); l) tre atenti ne perdiĝi en spirita disciplino - ĉar sen akompananta spirita individuo povas "Freak Out" (La elekto sekvi tiun padon estas la respondeco de ĉiu - granda zorgo estas ĉar ĉiu spirita vojo havas lian riskon !). Kiam vi eniros tiun vojon determinas konservi ĝin neŝanĝiĝema, eĉ en malsano, kuraĝa kaj determinis ĉar estas iu kiu estas reale atingita profitigos al ni por ĉiam kaj plibonigi la karakteron de la mondo. Memorante ĉiam rememoros liaj kompanoj helpi ilin kiel eble plej multe por malpezigi suferon kaj pliigi sian pacon. Feliĉo ne estas donita al iu, estas gajnis per laboremo kaj kontinua. Kaj se vi faros trovi tiun vojon definitive atendas vin: LI - DIO! La Triopo ETIKO-Estetika-TEKNIKO "Ja, kio karakterizas homo, kio diferencas vin de aliaj vivantaj estaĵoj, estas ilia kapablo aspiri iri preter ilia aktuala realo, por atingi alian realaĵo desegnita, faris kun inteligenteco kaj koro. Viro, en tiu senco, estas konceptadisto. Designer de via propra vivo. Parenteze, la viro komencas velkos kaj mortos kiam eĉ pli dezajnoj kaj ne nur kontentigi la bezonojn Atem ... " (Anonima, JM Studo Kajero) ETIKO KAJ moralo en kunteksto de MAJUSKLAJN KAJ AMO Mi kredas ke ni povus diskuti pri etiko uzante plurajn rimedojn por scii: filozofia, teologia, ekzistencialisma, ktp. Mi komprenas ke etiko estas unuavice agado. Ŝi ne estas nur filozofia aŭ eĉ teologia koncepto. Etiko al mi en rilato signifas agon. Sed kion ago? Kaj kion rilaton? La agado en impulso? La disko por atingo de materialo esti / socia (individua)? Aŭ ĉu la disko por atingo de la persona / spirita (la persono)? En kio kunteksto? La kunteksto nur homo kaj naturo? Aŭ ĉu la kunteksto Dio-homo? Ĝi estas rilato bazita sur la kredo dogmoj, reguloj kaj reglamentoj postulis de ekstere? Aŭ estas rilato bazita sur devoteco direktita al si mem, kreintoj de la mondo la principoj de persona Dio-konsciencon? Ĝi devas klarigi tiun punkton, la koncepto de "krea principoj de la persona mondo de Dio-konsciencon." Mi komprenas ke estante krea principoj de la persona mondo de Dio-konsciencon, la tuta universo-stock-principoj, kiujn Dio uzas por krei konscion pri la persono. Tiusence, etiko signifas la konon spertis en persono, dividi-principoj kiuj fontas el persona mondo de Dio-konsciencon. Tiel, la etika persono estas tiu kiu spertas tiuj agoj-principoj mem agas peladata de la potenco de tiuj agoj-principoj de Dio-konsciencon. Kaj maletika en reveno estas la manko de tiuj agoj-krea principoj de la persona mondo de Dio-konsciencon. Tiel, estante maletika ne estas tiu esti kiu spertas en lia persono kiu aro-universo-agado principoj, Dio, kreintoj de la persono konscion. En tiu senco, estante maletika aktoj ne pelita de la agoj de ĝiaj principoj persono. Ĝi agas pelita de la potenco de la tuta universo de sugesto-esti stokita en la individuo. Ĝi agas motivita de procezo de socia influo de eduko, kaj ne agas tra disvolviĝo procezo kiu manifestiĝas en la kunteksto de lia propra persono. Laboroj esprimo-konscio Dio por designar la spaco aŭ la spirita sfero kie oni konektas rekte al Dio. Ĉi tiu esprimo estas en bona situacio celo interconexion kun streketo por diferenci la esprimo sen streketo "Dio konscio." Tiel, la esprimo "Dio konscio" signifas la spaco aŭ kampo de la konscio de la individuo kaj ankaŭ la ideon, ke la individuo havas kaj kreas la spacon por esti en via persona rilato kun Dio. Ne intencas diskuti la malsamajn vidpunktojn kaj legoj de la multnombraj konceptoj de etiko mem. Mia kompreno pri etiko estas fundamentita intelekte kaj experientially en kampo de sankta domo Christlike. Alivorte, mi elektis (kaj mi estis praktikante tro) kiel referenco por aro-etikiva universo de akcioj-devocional principoj bazite en la ordonojn (agoj-principoj) de Kristo (citita Duncan, 1995). Inter ĉi tiuj ordonoj estas: "viglu kaj preĝu [al si]", "Ne volas vidi la lignereton en la okulo de la sekvanta-frato", "Ne juĝu", "Ne kondamnu," "Ne sekvu du sinjoroj samtempe" , "Ne volas sekvi Dio kaj al Mamono (profito)", "disigi la tritikon de la grenventumajxon", "havi fidon en Dio [ĉiam!]". Ĉi tiuj ordonoj estas en la kampo de agado kaj devoteco ne estas nur filozofia aŭ teologia. Mallonge, etiko estas enigita en la kunteksto de evaluativo ekzisteca alieco, en la renkonto kun la Alia estas Estante Naturo, en kiu la "kulmino" de ĉi tiu renkonto estas la realigo de la transcendaj Amo aŭ Dia Patrino (la fina bona). "En unua alproksimiĝo, diru la Etiko emerĝas kiel scienco etoso. Aŭ, kiel racia scio pri la etoso. Ekzistas nuntempe la centreco de logos diskurso "(Delamaro, 1997 I.Ch., p.7). Etiko - "filozofia studo de la naturo kaj terenoj de morala penso kaj ago. Etikaj teorioj en la pura senco de la termino, estas notinde malsamaj sistemoj aŭ moralan doktrinon, kiu celas disvolvi specifa aroj de reguloj de konduto kiu gvidas vivo (ekz. kristana moralo). Ankaŭ distingas la praktika aŭ aplikita etiko kiu ekzamenas la argumentojn uzata por subteni iujn supozojn aŭ morala konkludoj (ekz., kondamno aŭ akcepto de aborto). La afero ĝenerale konsideris fundamentajn en filozofia etiko estas la pravigo de moralo, tio estas, ĉu aŭ ne ĝi estas ebla al pruvi ke morala ago estas racia. Lernejoj kaj etikaj fluoj povas esti dividita proksimume en tri kategorioj. La unua derivas de Aristotelo Etiko kaj substrekas la virtoj (justeco, karitato kaj malavareco), ambaŭ konsiderataj kiel probable, kolerigante senton de persona plenumiĝo kio agas kiel ambaŭ profiton socio en kiu vivas. La aristotela etiko, por taksi harmonio inter moralo kaj homa naturo, la homaro koncipita kiel parto de la natura ordo de la mondo, ankaŭ kvalifikitaj kiel natursciencisto. La dua kategorio, reprezentita en pli sistema kaj funda Kant, la koncepto de devo estas la centra punkto de moraleco (nomita "etiko"). Kant diris ke la sola afero kiu povas diri esti bona en si mem (kaj ne nur bona kiel rimedo aŭ instrumento) estas la "bona volo" aŭ bona intenco, kiu metas libere laŭ la devo. La kono de devo, laŭ Kant, estas konsekvenco de la percepto de la temo, ke li estas racionala esti kaj sekve estas devigata obei kion Kant nomis "kategoria imperativo»: la neceso respekti ĉiuj estaĵoj kiel racia de "finiĝas per si mem". Kant ideoj pri moralo estas intime ligitaj al sia vidpunkto de libera volo. La tria fluo ene etiko estas utilitarismo, laŭ kiu la objektivo de moraleco estas havigi "la plej granda feliĉo por la plej granda nombro de homoj." Teorioj pri etiko povas ankaŭ esti dividita laŭ aserto aŭ neado de la ekzisto de objektiva morala vero. Hume, ekzemple, kiel subjectivist, argumentis, ke moralo estas profunde enradikiĝas en homaj sentoj, kaj ne en objektiva principo. Etiko en la lasta jarcento, okupis ĉefe kun la analizo de la signifo de morala lingvo, parolante al ekzemple la rilato inter moralan pretendojn kaj la esprimo de emocia sintenoj "(NOVA Klera Enciklopedio Sheet 1997, pp.323-324). Ĝi estas tre komuna al uzi la vortojn etiko kaj moralo kiel sinonimo. Moralo "venas de la latina moralon pri kutimoj, kaj estas la kultura esprimo de nia etiko. Dum etiko estas io interne de ni, moraleco estas io ekster aŭ etikaj principoj estas tiuj, kiuj akiras la forto valoroj kaj igi determinantoj en kiel agi ĉirkaŭ grupo aŭ socio. Do la morala ofta en nia kapitalisma socio aprobas la bankisto kiu spekulas kun la mono ni savis sur via banko kaj kondamnas la sama viro estis desnudando en la strato. Kristana moralo permesas kristanoj manĝi ĉiajn karno, dum la morala juda kaj islama moralo malpermesi porko. La moralo de blankuloj konsiderata honta marŝo nuda en la strato, sed la indiĝenoj ne faras moralan malaprobo al nudaj "(Betto, 10/1996, pp.27-28). Mi kredas, ke ni ne povas racie kompreni la esencon de la etikaj principoj ĝuste ĉar ni scias liaj multaj legoj de morala valoroj (estetika kaj teknika). Ĝi estas necesa por ekzerci intensivan aro-universo-agoj de principoj, ke libera volo kaj volonte elektas sekvi. Sen tiu intensa praktiko iĝis devotuloj de falsaj-konscio Dio. En la lingvo de Jesuo ni fariĝis "hipokrituloj» (falsaj devotuloj), tio estas, ni povas paroli brile-konscio de Dio sen esti fakte spertas en nia persono, agoj, principoj kiuj fontas el aŭ elmigru-konscio Dio. Tiel, bazita sur ĉi tiu vidpunkto oni povas nun konkludi pri etiko en la laborejo. La mondo de laboro estas la spaco kie la estulo (individuaj / persono) agas politike kaj socie dependi sur aro de reguloj, normoj, gvidlinioj, kaj sociaj kaj personaj valoroj. Mi komprenas ke la socia mondo estas unu kie la individuaj agoj kaj vivoj konektita harmonie aŭ ne, al sia propra persono. Kaj la persona mondo estas unu kie la persono laboras kaj vivas harmonie kun la individuo kaj Dio-konsciencon. Do kiam persono agas etike en sia persona mondo, lia potenco morale tuŝas la socian mondon. Kaj kiam la potenco de etikaj persono malpliiĝas aŭtomate potenco de morala agado la individuo kreskas, tiu rilato (individuaj / persono) domajno de la estaĵo. Kiel rezulto la individuo suferas de "eterna" harmonio kun si kaj kun la socia mondo. En la lasta kazo la individuo faras, ekzemple, tirano aŭ obeema, aŭ kaŭzas la malekvilibron en la rilato de la (individuaj / persono) kaj sekve en la rilatoj kun aliaj individuoj en la socia mondo. Unu el la plej grandaj baroj ke la kialo scienco (moderna scienco) havas estas rilate al la lando de la hipotezo. La scienco de la racio ne funkcias en la sfero de hipotezo de sekundo "mi" (persono / spirito) kaŭzante la personan mondon. Ŝi laboras en la kampo de la hipotezo, ke la kaŭzo estas en la kunteksto de I-nur kaj "alia" (individuaj / materio). Tiu scienco ĉiam bezonas kuntekston krom la dua por efektivigi siajn esplorojn. Ŝi enketas la kunteksto de la "alia" (eĉ parapsikologio), sed mi neniam dua persono. Vi ne povas enketi la dua (persono) rigardante de la komenco mi (la individuo). La persono mi estas fermita domajno, te, ne estas malfermita por ĉiu esploro kiu venas de la materia mondo / socia individuo. Tio domajno-nur kunteksto povas fari konkludaj bastono. Tio estas, persono povas etike korekti induktojn pri la agoj de la principojn-persona mondo de iu ajn alia persono. Iam la principojn de persono-agoj estas ĉiam la sama en iu ajn persona mondo. Scienco nonrational (ekz. yoga) parto de fido (konvinko de vero malkaŝita de spirita majstro) la ekzisto de dua, ke mi estas spirita Mem (aŭ atman). Tiu scienco strebas kompreni la naturon de la komencoj (etikaj). Dum moderna scienco strebas kompreni la principojn de la naturo (energio impulsoj kaj moralaj ideoj). Vojoj estas simetriaj kaj pla. Ili fariĝas antagonismaj kiam estas ekvilibro inter ili. La naturo de la principoj estas en la kunteksto de la persono, Dio-konsciencon. Kaj la principojn de la naturo estas la perceptoj-trovoj ke individuoj fari (apogita en la senco de lia persono aŭ de alia persono) en rilato al la fenomenoj de naturo materialo / socia medio (inkluzive de la efikoj de agoj de homa racio). Ni devas cxiam memori, ke scienco ne estas simple difinita de la metodo ni praktiko, sed ĉefe por la stato de konscio en kiu ni trovas nin: en tiu senco devenas scienco (cons) scienco. Se nia stato de konscio estas ankoraŭ racia, la ununura scienco kiu fakte ni povas praktiki estas moderna scienco. Sed nun ni povas transcendi la stato de konscio de la kialo ni praktiki la scienco de mem malkovro. Kaj la sola maniero ni povas per la scienco de mem-malkovroj konfirmos kaj realigi intuicie la veroj malkaŝita de Jesuo aŭ ajna alia spirita majstro de la vero. En kio kunteksto estas kredo? En la kunteksto de malkovro kaj la kunteksto de mem malkovro? Kial Einstein diris "studi la fido"? Oni povas studi la fido for de la dua ligo estas? Vi povas vidi la fido en aliaj aŭ en ni mem? Kiel ni povas vidi en aliaj fido? Ĉu ni vidos la efikon de fido aŭ fido? Ni povas vidi ke estas tre subtila por disvolvi tiajn observojn. Ĝi estas ne tre facile distingi ("apartaj") psikologia kredo de fido ontológicas. Nur tre evoluinta sentemon povas vidi la diferencon. Nur specifa scienco povas permesi al ni eniri ĉi areo ekstreme subtila. La kialo kiel instrumento de observo ne havas la kvalitojn bezonas penetri la kunteksto de la persona mondo de Dio-konsciencon. La kialo estas limigita por enketi la personan mondon. En aliaj vortoj, la kialo ne estas instrumento de observo vidi aŭ kompreni la agojn-principojn kiuj manifestas sin en la mondo de la persono. En ĉi tiu kunteksto, la mondo de etiko transcendas homan kialo. Kaj etiko estas tiel procezo de transcenda kaj konvertiĝo (de la individuo al la persono). Estas privilegio gajnis tiuj, kiuj strebis por enketi la agoj-principojn kiuj manifestas sin en la mondo de sia propra persono (te la dua). La moderna individuo estas enigita enen kulture dinamika mondo alfrontita al dilemo: ĉu por liberigi aŭ adapti al la dinamismo de la kultura medio. En aliaj vortoj, la randaj kiu difinas la mondo de ideoj kaj valoroj de la individua estaĵo estas kultura ŝanĝo. Nuntempe la individuo spertas kultura balancilo kiuj dependas peze sur la akso orientitaj teknikistoj efikecon por produktiva laboro kies fino estas la konsumanto merkato. Esti aldonitaj en ĉi tiu kunteksto la individuaj produktas sian veron el aliaj veroj sangigantaj. Vera utileco kiu utilas la logikaj principoj-mercadológicos. La lumo de la mondo kaj altiras diversaj estetike majstris la instinkta konscion, racia individua estaĵo. Kombinante estetiko, tekniko produktas efekton psike "mesmerizing". Ĝi produktas kiel kromprodukto de vero "teknike bela" de utilisma valoroj kiel efikeco, avantaĝon, produktiveco, konkuremo, vanteco, intelekta kaj ekonomia potenco, perforto, malŝparo (volupto), krimo, ktp .. Ĉiuj tiuj valoroj kaj multaj aliaj estas produktitaj kaj alportis al la merkato de famo kaj sukceso de tuja materia valoroj. Ni povas vidi tion en tago al tago laborpostenoj. Ĉiuj oficoj ", bone aŭ malbone elektita, efektivigeblaj entuziasme aŭ nevolonte alporti al la vivo de homo morala ŝargoj. La doktoro, ekzemple, ili vivas en ĉiutaga kontakto kun la karnon de la viro. La advokato ankaŭ movas en la mondo de pasioj. Trakti kun ambaŭ malfeliĉa kun personoj kiuj disrobe kaj estas facile imagi la grado de virto, ke vi devas havi por rezisti tian premon. De ĉi tiu vidpunkto la vivon de inĝeniero estas pli facila. Lia oficejo estas farata sub la libera ĉielo, estas liberaj de persona kontakto, kaj estas objektiva lenso. La inĝeniero ne ricevas klientoj malantaŭ fermitaj pordoj, ne trakti la doloro. Mi eĉ dirus, ke ĝi estas klara de aliaj metio inĝeniero, ĉar ĉi travidebleco povas produkti profesian en certa dullness kaj la sekva emo mineralize homaj problemoj ... La tento de la inĝeniero, el tiu vidpunkto, estas konsideri la laboristo kiel pura dentaĵo organizo. Lia kutimo de laborante en aĵoj amorales kaj neorganikaj induktas al mecanizar la manoj de la laboristo. Memoru la laboro, amu la rezulto, posedita de la spirito de efikeco, la teknikisto estas ofte senkompata kaj nealirebla al homaj suferoj ... La inĝeniero, la teknikisto, la industrio estas en ĉiutaga kontakto kun maljusteco, kun malriĉaj salajro, kun kulpigas al la mizero de la plimulto de viroj. Laborante en la lando de malsato "(Corção, 1963, pp.30-32). Etiko estas la fundamento de ĉiu justa socio. Aŭ almenaŭ tio devus esti. Sed inter kio estas preskribita, kaj kia estas reala estas granda golfo. Kaj ĉi tiu breĉo estas kiu povas vidi la grandegaj diferencoj kaj distordoj. Tie estas multe paroli de etiko. Eĉ la Katolika Eklezio mem diskutis kaj "kriante" por marki la mankoj de la videbla manko de etiko en la amaskomunikiloj: "Estas tempo Murici, cxiu por si (adage) ... Ili estas pli malproksima de la popolo, kolektiva valoroj, komunumo kaj homaj. La imperio estas la individuo kaj tiu signifas ke mi estas tio, kio mi estas, sendepende de kio la aliaj estas. La individuo estas egoista kaj danĝera, kiel Freud. La individuo estas nekapablaj fari sian instinktoj mortu pro io, des malpli la kolektiva do pensi pri vi mem. Vivas en tempo Murici kaj nur disvolvas lian pulsbatoj kaj egocentra deziroj "(Gonçalves FILO, 10/1996, pp.5-6). Ĉiutage ni legas, aŭdas aŭ vidas en la novaĵoj nova kazo de distordo, skandalon kaj egoismo kaj sekve maletika. La personoj implikitaj estas simplaj kaj edukitaj. Ili estas riĉaj kaj malriĉaj homoj. Aŭ, bravulaĉoj kaj policanoj. Estu kiel limoj inter bono kaj malbono fariĝis konfuzita. Kio pri la etika kono de nuna scienco en spaco? Nuntempe, "la scienca aktiveco alfrontas seriozan internaj kaj eksteraj defioj. El kolektivaj vidpunkto, la socia plendoj rilataj al la enkonduko de multnombraj pioniraj teknologia (industria poluado al la hororoj de kemia militado kaj elektronikaj), estas kondukante al pridemando de ekvivalenteco inter scienco kaj progreso, inter teknologio kaj socia bonfarto. La objektivo demonstracioj de tiu krizo en konfidon aperas en reduktita investo en esploro, la kreskanta nombro de sciencistoj kaj teknikistoj kiuj trovas sin kondamnita al senlaboreco, kaj la kreskanta konscio fare de la scienculoj mem, la soci-kulturaj cirkonstancoj en kiuj efektivigas lian laboron. Iuj pridubas la elekto de prioritatoj en la esploro, dum aliaj komencas fari ideologia kritiko al la praktiko de la socia scienco. Ni povas kompreni ĉi krizo kiel defio al la koncepto de "sciencaj racieco" kaj sistemoj de kulturaj, intelektaj, sociaj kaj etikaj temoj kiuj estis konstruitaj en ĉi tiu koncepto. Ĉi tiu afero estos klarigita pri la "etiko de objektiva scio" ... Reflekto, eĉ mallonge, pri la deirpunkto de scienca scio faris, kulminante en teknika kaj sufiĉe efika, kondukas facile kompreni, ke la sciencoj en Via vertiĝo kreskanta objektiveco kaj racieco, konduki tiujn, kiuj praktikas progresemaj kaj rapida forgeso de la startanta punktoj kaj decidoj konstituante sia scio. Nun renaskiĝo de konscienco de tiuj "kondiĉoj de origino" ni permesos kombini spegulbildo de la viro al la kono pri homo "(JAPIASSU, Imago, pp.12-13). La reguloj "demokratia" aktuala kondukas la individuo respekti kaj praktiki la leĝoj de tiu merkato valoroj. Tiu "merkato valoroj" (ne-ekonomiaj varoj) estas kerne ligita al la komercaĵoj merkato. La ponto inter la du merkatoj estas plenumataj de vera virtuala etike racia modernaj tempoj. Tio signifas, ke la veraj etikaj sankta devis esti metita flanken por nova etiko estis kreita kaj proponis kiel veran. Etiko virtuala karakterizita de la rajtoj kaj liberecoj de la individuo por konstrui, posedi kaj komerci libere kun la produkto de la laboro aŭ siaj utileco gajno en morala rilato kun alia persono. Grandega abstraktado procezo estis disvolvita dum jarcentoj por konfirmi la "nova etiko": etiko etiko. Ĉi tio ankaŭ implicas ke la individuo estis parto de tiu procezo de konstruado de virtuala etiko. Grandega raciigo estis necesa por la formado de pozitiva kunteksto por la kresko de teknika-estetika kulturo. La valoroj estis sankta por multaj jarcentoj misformis en siaj interpretoj por ke ili povus internigi novajn manieron esti utileco (teknika-estetika aŭ religia). Hodiaŭ, modernaj socioj imagi novan horizonton de internaciigo de ekonomia libereco. Kaj tutmondiĝo estas vidita kiel fenomeno soci-teknika kaj kultura nepra. Kio okazas kiam merkatoj subtila valoroj proksimigas la merkatoj eĉ pli palpebla posedajxojn? Tiu demando pruvas la "eksplodo" maletika kio okazos en ĉiu angulo de la planedo. La malplej evoluintaj landoj emas suferi ekskludo kaj terura influo maletika en ĉiuj sferoj de socia, politika, ekonomia, kultura, eduka kaj individuaj. Tutmondigo estas "fine strategio de grandaj financaj firmaoj kaj industria konglomeraĵoj, kiu serĉas pligrandigi merkatoj por utiligante je tutmonda skalo, la sperto amasigis en siaj loĝlokoj. Sed kurioze, neniu demandojn ĉu tia sperto estas uzebla en aliaj regionoj, tiom riĉiga por lokaj loĝantaroj. Fakte, la celo de tutmondiĝo estas maksimumigi profitojn, kaj koncentrante ilin en la manojn de konglomeraĵoj kaj korporacioj kiuj havas sidejon en evoluintaj landoj "(kverko, 6/25/97, p.9). Neniam komerco "estis tiel malfacile esti interpretita kiel hodiaŭ. Tutmondigo fariĝis sinonimo de moderneco, efikeco kaj progreso. Metu sur gxin - kaj sendanĝera - ne estas antikvaj, senutila kaj malprogresemaj "(Moraes, 8/12/97, p.2). Estas grave ke ni komprenas la du merkatoj: la valoroj kaj komercado. La "komerca valoro" estas la produktado kaj konsumo de ideoj de valoroj (pasioj, deziroj, idolkulto, vantajxoj, mankojn, "amo", "feliĉo", "sekurecon", ktp). Subtile kreita en la psika ebeno de ĉiu individuo, te estas la procezo de kreado redunda "etiko de etiko." Kaj la komercaĵoj merkato estas la produktado kaj konsumo de bienes materialoj (ekz. vestaĵoj, ŝuoj, aŭto, komputilo, ktp.) Kreita je la konkreta nivelo de la socia vivo banala. La unua estas subjektiva. Kaj la dua estas objektiva en la naturo. Propagando kaj edukado estas la iloj uzitaj en la kreo de ambaŭ la merkato "valoroj" kiel la komercaĵoj merkato. Ĉiu klopodo de modernaj socioj estas la intenco de antauxe ne alkondukos la du merkatoj kaj pligrandigi la dua rezulto de ĉi tiu kombinaĵo. Sur unu flanko havas la estetika subjectivized kaj la alia tekniko celas. Kaj estis metita en la fandado estetika-teknikaj "etike" validigita. La logiko de kreo de la moderna merkato estas unue establi aron de estetikaj valoroj tre utilecoj al la tiam produkti teknikajn kaj racia materialo varoj asociitaj al tiuj valoroj. En aliaj vortoj, unue serĉas trovi aŭ krei la neceso post merkato aŭ krei la necesajn produkto. Laŭe, la merkatiko teknikoj gajnis grandegan gravecon ĉar ili perfektigis la procezo de stimulo kaj identigo de teknika-estetikaj valoroj utilecoj. Do la fama frazo "publikeco estas la sangon de negoco." Se la "animo" estas propagando, la korpo estas la negoco. Tial preskaŭ ĉiu farenda por stimuli aŭ identigi la animo (deziro) de la korpo (la bezonon por ekstermi estas propra (j) de mem-objekto) avida: bezonoj, timoj, necertecoj, kredoj, toksomanioj, gustoj, modoj , modoj, kutimoj, kutimoj, tradicioj, ktp. Certe "oni ĉiam ricevas la kontentigo de bezonoj, ĉar ili estas la fino de tuta produktado, kaj la ekonomia situacio je ĉiu momento devas esti komprenata de tiu aspekto. Tamen novigoj en la ekonomia sistemo ne aperas, kiel regulo por ke unue niajn bezonojn ekesti spontanee en la konsumantoj kaj tiam la produktema aparato estas modifita sub lia premo. Ni ne neas la ĉeesto de tia ligo. Tamen, ĝi estas la produktanto kiu kiel regulo komencu ekonomian ŝanĝon, kaj konsumantoj estas edukita de li se necese, estas, kiel ĝi estis, instruis voli novajn aĵojn, aŭ aĵoj kiuj diferencas en unu aŭ alia aspekto de tiuj, kiuj havis la kutimon de uzi "(Schumpeter, 1988, p.48). Esti plenumita ĉi unua paŝo de stimulo kaj identigo de bezono kaj iliaj bezonoj, la sekva paŝo estas produkti la varojn sur la terminoj propra konsumo de deziro. Je tiu punkto, la tekniko estas uzata por prezenti la magio de la renkonto inter la "animo" kaj "korpo", te, la deziro kun la objekto de deziro: la artifiko konektanta aŭ alproksimigi "la guston kun la koloro" aŭ "la sentiveco al la ideo. " "Kiam vi eliras Kalifornio, en 1970, skribis [Capra] artikolon pri la hipio movado, kun la sekvaj pasejoj:" La usona socio estas tutece centris en la laboro, la gajnoj kaj konsumo de materialo havon. La ĉefa celo de individuoj estas gajni pli da mono ol eblis aĉeti tiun tutan teamon kiu asocias al alta vivnivelo. Samtempe, ili sentas bonaj civitanoj ĉar ili kontribuas al la ekspansio de la nacia ekonomio. Ne rimarki, tamen, ke profito maksimumigo kondukas al la daŭra malboniĝo de la varoj ili aĉetas ... La apogeo ekonomio detruas la belecon de la naturaj pejzaĝoj kun malbelega konstruaĵoj, poluas la aeron, venenante la riveroj kaj lagoj. Tra senĉesa psikologia kondiĉita, ĝi ŝtelas personoj de lia sento de beleco, dum iom post iom detruas tion, kio estas belega en lia medio. "" (Capra, 1990, pp.169-170). La ĉefurbo kiel kromprodukto de la raciigo de la individua naturo de tiu meĥanismo estas influita estetika kreo-teknika, kaj nutrante dorson tiel supozante duoblan naturon de la kreado kaj interago: la estetika simbola ĉefurbo kaj teknika ĉefurbo transaccionales. La individuo eniris ĉi mondo ne konscias sian inkludo ĉar li pruntas lian psikon en la procezo de kreo-konstruaĵo "teknika beleco" de simbola transaccionales propra mondo, en kiu li vivas kulture. Kaj tiu moderna mondo rondiras laŭ du bazaj polusoj: la estetika simbola ĉefurbo (la tre estetikan de deziro objectified) kaj teknika ĉefurbo transaccionales (tekniko subjectivized mem la objekto de deziro). "La emfazo de la riĉulo en konsumo kondukis tamen al multe pli granda emfazo je produkto diferencialado en urba dezajno. Por esplori la regadoj de malsamaj gustoj kaj estetikaj preferoj (farante ĉiu povis kuraĝigi tiun tendencon), arkitektoj kaj urbaj planistoj reenfatizaram forta aspekto de ĉefurbo amasiĝo: la produktado kaj konsumo de kio Bourdieu (1977, 1984) nomas "simbola ĉefurbo" kiu povas esti difinita kiel "la akumulado de konsumvaroj kiuj atestas pompaj gusto kaj distingo de kiu posedas ilin." Ĉi ĉefurbo iĝas, en efekto, ĉefurbo-monon, kiu "produktas sian propran efikon kiam, kaj nur kiam, ĝi kaŝas la fakton estigas en formoj 'materialon' ĉefurbo." La fetichismo (rekta zorgo kun malprofundaj aperoj kiuj kaŝas suba signifoj) estas evidenta, sed utilas ĉi tie por kaŝi, tra la kampoj de kulturo kaj gusto, la reala bazo de ekonomia distingoj. Kiel "la ideologia efektoj plej sukcesa estas tiuj, kiuj ne havas vortojn kaj ne peti plu ol la komplicoj silento", la produktado de simbola ĉefurbo servas la ideologia funkciojn ĉar la mekanismoj por kiuj kontribuas "al la reprodukto ordon establitaj kaj al la perpetuación de superregado resti kaŝita "" (Harvey, 1993, pp.80-83). La vivo kaj evoluado de vivo puŝo konscio esti antauxen serĉas tiajn ŝanĝojn por renovigi la konceptoj kaj worldviews. Kaj kun tiu, nova vojo por vivi, interagi kaj produkti estas farita al pli bona kvalito de vivo. La estaĵo sentas ke ŝanĝoj estas nepra. La individua estaĵo estas nature procezon de ŝanĝo kaj la rezulto de ĉi tiuj ŝanĝoj, li infiere pri la sekva paŝoj. Ni devas ŝanĝi. Kaj ŝanĝi ŝanĝanta formo universon de spertoj kaj scio pri naturo. En ĉi tiu maniero ŝanĝoj venas tempo por ripozo, meditado kaj interkonsiliĝo. Mi kredas, ke la nuna momento estas postulanta paŭzo por pripensado. Ĝi haltis por ekzameni la ritmo, la vojo, la lacecon, la atingoj, distordoj kaj devioj en ago kaj krei ŝanĝon. Ĉiutage ni pliigi problemo liston "urĝa": Urĝas solvi la necerteco, ke la civitano vivas. Urĝas solvi la malriĉeco de malalta rento klasoj. Urĝas solvi la hacinamiento de niaj malliberejoj. Urĝas solvi la forlasas de knaboj kaj knabinoj sur la strato. Urĝas solvi la malsato de multaj milionoj da brazilanoj. Estas urĝa por solvi la aferon de loĝantaro sano. Urĝas solvi analfabetismo racia kaj ne-racian (spirita) Urĝas solvi la manko de etiko. Urĝas solvi la mankon de solvo ...! Sinjoro, mi sciis ke vi donis al mi probes (http://letras.mus.br/padre-marcelo-rossi/66350/ brazila religia muziko). Bela!!! Sinjoro, Mi scias, ke vi Mi ankaŭ scias, ke vi min konas Se mi sidiĝu aŭ ekstari Vi scias miajn pensojn Ĉu ĉu mensogas aŭ marŝi Vi scias cxiujn miajn pasxojn Kaj antaux ekzistas vortoj en mi Mi scias ke vi konas min tute Sinjoro, mi scias, ke vi (4 fojoj) Koruso Dio, Vi cxirkauxbaris Ripozi viajn manojn sur mi Tia scio estas granda Ne atingis tiel altan Se mi levigxos al la ĉielo Mi scias, mi renkontos vin tie tro Se la truo estas mia animo Mi scias, ke amas min tro Sinjoro, mi scias, ke vi (4 fojoj) Koruso Sinjoro, mi sciis ke vi amas min (4 fojoj) Koruso Mi sugestas vin rigardi ses filmetoj en la interreto: "Kiuj estas ni? (Bazita sur kvantuma fiziko ... vidu ligilon http://www.youtube.com/watch?v=WDXFRvbe2VY) "," MI ESTAS "(Sur Tom Shadyac)," La sep Spirita Leĝoj de Sukceso - Deepak Chopra " , "The Turning Point - bazita sur la libro de Fritjof Capra", "Konversacioj kun Dio" - surbaze de la libro por Neale Donald Walsch ... Konversacioj kun Dio (origine titolita: Konversacioj kun Dio) estas serio de tri libroj eldonitaj de Neale Donald Walsch, kiu asertas esti rekte inspirita de Dio en siaj verkoj. Ĉiu libro estas skribita kiel dialogo en kiu Walsch demandas demandojn kaj "Dio" respondojn al ili. Walsch ankaŭ diras ke ne estas tubaroj, sed diaj inspiroj. En 2006, filmo estis ĵetita sur la historio de la aŭtoro kaj siaj libroj ... Vidu ligas http://pt.wikipedia.org/wiki/Conversando_com_Deus), "La Unueco de Religioj: La Universala Amo - en la retejo de Sri Sathya Sai Baba de Brazilo." Rekomendita libroj: "Manoj de Lumo - Barbara Ann Brennan, eldonisto Penso", "vibra Medicino - Richard Gerber, eldonisto Cultrix", "Via Sacra Usono - D-ro Wayne Dyer, Eldonisto New Age", "La fluo de Dia Amo : Prema Vahini - Posted by: Fondo Bhagavan Sri Sathya Sai Baba de Brazilo. " Namaste! Prof Melgaço Bernardo da Silva - libera pensulo tuteca-transcenda filozofo (praktikanto), sciencisto kaj spiritualismaj - Emerita universitata profesoro urca (Universitato Regionoj Cariri-CE). retpoŝto: bernardomelga10@hotmail.com Facebook: Melgaço Bernardo da Silva / Eduko por la Tria Jarmilo bernardomelgaco.blogspot.com Noto: En 1992 kaj 1998 faris du scienca laboro: sinjoro tezon kaj doktoran disertaĵon respektive. Kaj ĉi tiuj du verkoj, kiuj havas kopion de ĉiu de la Federacia Universitato de Rio de Janeiro (en la biblioteko de la cent-CT Teknologio - Federacia Universitato de Rio de Janeiro - Brazilo), klopodis montri ("science klarigi") la vojon Dia Amo farita en 1988. Kaj tiuj, kiuj deziras kopion de mia scienca laboro TTT-ejon (Mi havas ilin en Word formato) por mi, kiam mi estos feliĉa en la mondo por dividi mian akademia esploro en UFRJ / COPPE. Namaste ... dankon!

Nenhum comentário: